Heti hatról tizenegyre emeli budapesti járatainak a számát a Transavia holland légitársaság. A KLM leányvállalataként működő cég idén nyáron szerda kivételével hetente hatszor jött Budapestre, a ma publikált nyári menetrendben viszont már heti tizenegy járat szerepel.
A Transavia akkor indította el a rotterdami járatot, amikor az anyavállalat, a KLM napi négyre emelte a járatok számát Amszterdam és Budapest között. A rotterdami járat annyira sikeres lett, hogy a jövő nyári menetrendi időszakban már heti tizenegy járat szerepel a nagy európai kikötőváros, Rotterdam és Budapest között. A holland légitársaság gépei szombat kivételével minden hétköznap így közlekednek: Rotterdam-Budapest (07.25-09.20) Budapest Rotterdam (10.00-12-05) és este Rotterdam-Budapest (18.15-20.10) Budapest-Rotterdam (20.50-22.55). A menetrendben szombaton egyáltalán nincs járat és vasárnap csak az esti gép közlekedik. A jövő nyári jegyek már foglalhatók az interneten 50-60 eurós árakon.
Magyarország iránt egyre erősebb az érdeklődés a holland utazók körében, hiszen nemcsak Rotterdam, hanem Eindhoven, Maastricht és Amszterdam is szerepel a budapesti repülőtér kínálatában. Az új Transavia-járattal heti további mintegy ezer ülőhelyet kínál a holland légitársaság Rotterdam és Budapest között.
„Az év elején döntöttünk a Transavia útvonalhálózatának jelentős bővítéséről – a mostani bejelentés ennek a tervnek a megvalósítását jelenti.” – hangsúlyozta Mattijs ten Bink, a Transavia vezérigazgatója. Hozzátette: „Minden döntésünket az utasok igényeire alapozzuk, igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben elébe menni minden kívánságuknak a Transaviánál.”
Bogáts Balázs, a Budapest Airport járatfejlesztési vezetője így nyilatkozott: „A Budapest Airport járatfejlesztési csapata kifejezetten arra törekszik, hogy a már bevált útvonalakból a lehető legtöbbet hozzuk ki – a légitársaságokkal közösen. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Transavia a rotterdami útvonalon jövő nyártól megkettőzi járatai számát és megduplázza a kapacitásokat.”
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.