Az amerikai repülőgépgyártó bejelentette, hogy a napokban megkezdték az ezredik B 767-es összeszerelését. A kéthajtóműves, szélestörzsű gép a Boeing everetti gyárában készül, ugyanakkor ezen a gyártósoron ez lesz az utolsó 767-es, ami elkészülhet, mivel a gyártási munkálatokat a jövőben már egy másik állomáson fogják végezni.
A Boeingnél mindössze egy típus szárnyalta túl a 767-es program eddig teljesítményét, ez pedig nem más, mint a 747-es. Ebből a típusból napjainkig több mint 1400 darabot adtak át a megrendelők részére. Az eddig beérkezett megrendelésállományt figyelembe véve azonban a Boeing 777-es programja is előkelő helyen szerepel, hiszen napjainkig – hasonlóképpen a rivális Airbus A330-ashoz – ezekre a típusokra is több mint 1000 megrendelést regisztrálhatott már a gyártó.

A most készülő ezredik 767-es utasszállító -300ER változatú, leendő üzemeltetője pedig a japán All Nippon Airways légitársaság lesz.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A legtöbb nagyszabású hadijátékhoz hasonlóan az Anatóliai Sas elsődleges célja is az, hogy a résztvevők, a „kékek” a lehető legtöbbet tanuljanak a rendezvény során. Olyan helyzetekkel kerüljenek szembe, amelyekkel otthon nem találkozhatnak, amelyek megközelítenek egy valós háborús szituációt.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.