A Ulan-Ude Aviation Plant (UUAP) befejezte a Mi-171 típusú helikopterek leszállítását Kínának. A 2006 elején aláírt szerződés szerint huszonnégy polgári helikoptert rendelt meg az ázsiai ország, huszonkét szállító és kettő VIP-utasok szállítására alkalmas verziót. Az első forgószárnyasok tavaly év közepén, az utolsók pedig pár nappal ezelőtt érkeztek meg.
Kína a Mi-171 típus legnagyobb üzemeltetője: több mint kilencven ilyen típusú helikoptert üzemeltetnek, valamint Mi-8 típusú gépeket is, amit szintén Ulan-Ude-ban gyártottak. A Kínai Népköztársaság repülési hatósága volt az első külföldi szervezet, amely engedélyt adott a Mi-171 típus civil szférában való müködésére különféle célokra, mint a teher- és utasszállítás, geológiai kutatás, tüzoltás vagy kutató-mentő feladatok végrehajtása. Yan Lively, az első kínai ürhajós földet érését is ilyen típusú helikopterrel biztosították.

![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A legtöbb nagyszabású hadijátékhoz hasonlóan az Anatóliai Sas elsődleges célja is az, hogy a résztvevők, a „kékek” a lehető legtöbbet tanuljanak a rendezvény során. Olyan helyzetekkel kerüljenek szembe, amelyekkel otthon nem találkozhatnak, amelyek megközelítenek egy valós háborús szituációt.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.