Utolsó fázisához érkezett Ausztrália első C-27-es katonai szállító repülőgépének összeszerelése, amely az Alenia Aermacchi Torinóban (Caselle) található üzemében folyik, jelentették be a repülőgépgyártó cég képviselői.
A repülőgép fedélzeti berendezéseinek beépítése és azok müködési tesztje van folyamatban jelenleg az olaszországi gyárban, amely munkálatok végeztével a tesztrepülések kerülnek végrehajtásra. A gyártósorról rövidesen legördülő repülőgéppel még november végéig végre kívánják hajtani az első tesztrepüléseket. A tervek szerint a berepülési programot követően rövidesen sor kerülhet a repülőgép ausztrál részről történő ellenőrző repüléseire is.
Az Ausztrália számára gyártott repülőgépeket az amerikai L-3 Communications cég bevetés-irányító rendszerrel fogja felszerelni, egy 1,4 milliárd dolláros szerződésnek megfelelően, amelyet még 2012-ben írtak alá. Az első repülőgépet a bevetés-irányító rendszer beépítéséhez 2014 első negyedévében fogják átadni az L-3 Communications-nek, közölte az Alenia Aermacchi. Az Ausztrál Királyi Légierő 2009-ben vonta ki végleg de Havilland Canada DHC-4 Caribou típusú szállító repülőgépeit, amelyek pótlására rendelték a 10 darab C-27J Spartan-t. A teljes megrendelt mennyiséget 2015-ig kell leszállítania az olasz gyártónak és a repülőgépek a 35. repülőszázad kötelékében fognak majd szolgálatot teljesíteni.
A Royal International Air Tattoo szervezői bizonyára már évekkel ezelőtt elővették az eseménynaptárt: milyen évfordulót illene megünnepelni 2024-ben? Nem volt nehéz dolguk.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.