Pontosan egy hónapja fogadja az utasokat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az új beszállítócsarnok. Az 1-es móló névre keresztelt épület első ütemben elkészült, északnyugati szárnyát a január 15-i átadása óta 300 ezer induló és érkező utas használta.
A Budapest Airport folytatja a második, befejező fázis építését is, amely a nyári csúcsszezonra készül el teljes egészében. Az utasok a visszajelzések alapján már most rendkívül elégedettek a fejlesztéssel.
Pontosan egy hónapja fogad utasokat és légijáratokat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren átadott új utasbeszállító csarnok. A megnyitás óta csaknem 300 ezer utas indult és érkezett az új csarnokon keresztül, a móló ez idő alatt 1730 gépet szolgált ki. Az 1-es móló jelenleg öt állandó és egy ideiglenes beszállítókapuval üzemel, amelyek az utasok a korábbinál sokkal kényelmesebb várakozását teszik lehetővé. A móló beüzemelése óta elérhető publikus wifi szolgáltatás mellett már minden ülőpadba beépített USB-s mobil töltő működik. A beszállócsarnok digitális és statikus információs tábláit pedig a Budapest Airport folyamatosan finomhangolja az utasok még jobb kiszolgálása érdekében.
A korábbi alapszintű beszállítócsarnok helyén megkezdődött az épület délkeleti szárnyának építése, amely további 8 beszállítókapuval növeli az épület kiszolgálókapacitásait. A második ütem átadásával összesen 11 500 négyzetméteresre növekszik a repülőtér schengeni forgalmát kiszolgáló utasmóló.
A nyárra elkészülő szárny ugyanakkor nemcsak a forgalom hatékonyabb kezelését segíti elő, hanem egyúttal kellemes repülőtéri környezetet is biztosít az utasoknak: a központi csarnokban pihenő-és váróteret alakít ki a Budapest Airport, továbbá étel- és ital vásárlási lehetőség és egy bolt is helyet kap az épületben. Ezen felül további három akadálymentesített mosdóblokk, valamint egy dohányzóterasz szolgálja majd az utasok kényelmét.
Az utasmóló megépítése mintegy 8,3 milliárd forintba kerül, amit teljes mértékben a Budapest Airport finanszíroz.
Forrás: https://www.bud.hu/
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.