A világ legnagyobb légitársasága, a Lufthansa regionális telefonos ügyfélszolgálati központot hoz létre a csehországi Brnóban. A Global Telesales Brno 2005. június 1-jén kezdi meg működését.
A régió utazási igényeinek megfelelően kialakított brnoi call center létrehozásával a Lufthansa megerősítette a közép- és kelet-európai piac iránti elkötelezettségét. A központ tíz közép-kelet-európai ország utazási igényeit szolgálja ki. A Lufthansa tervei szerint 2008-ra az új brnói központ alkalmazottainak száma a 100 főt is elérheti. A Lufthansa 2003 és 2006 között megduplázza közép-kelet-európai járatainak számát. A Lufthansa már idén nyáron több mint 450 járatot kínál 14 közép- és kelet-európai célállomásra, amellyel megerősíti a régióban betöltött piaci pozícióját a menetrend szerinti járatokat üzemeltető légitársaságok között. Az új call center a Légitársaság tizedik telefonos ügyfélközpontja a világon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Alig hat héttel az évkezdés után ismét új légitársasággal bővül a VINCI Airports hálózat részeként működő Budapest Airport menetrendje. A Budapest és a kazahsztáni Simkent városa között induló új, közvetlen összeköttetést a SCAT Airlines üzemelteti május 27-től, teljesen új célállomást adva hozzá a Budapest Airport folyamatosan bővülő desztinációs kínálatához.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.