2025. 04. 21. hétfő
Konrád
: 408 Ft   : 358 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Új ügyfélelégedettségi programot indít a Wizz Air

JETfly  |  2025. 04. 03., 13:32
Új ügyfélelégedettségi programot indít a Wizz Air

A Wizz Air elindítja Costumer First elnevezésű programját, amelynek központi eleme egy olyan döntéshozatali keretrendszer, amelynek középpontjában az utas áll.

A légitársaság a következő három évben összesen 14 milliárd eurót fordít arra, hogy javítsa az ügyfélélményt, a járatok pontosságát, a szolgáltatást, illetve befektessen az innovációba és biztosítsa a megfizethető repülőjegyeket.

A Wizz Air utaselégedettségi programja négy fő elemből áll: termék, ár, szolgáltatás és kommunikáció.  Ennek részeként jelentős összegeket fordít a legmondernebb technológiák bevezetésére, a járatok pontosságának javítására és az ügyfélszolgálat fejlesztésére. A változás mérföldkő a légitársaság ügyfélkiszolgálásának átalakulásában.

Wizz Air Customer First Compass – Iránytű minden utazáshoz

A megújulás négy kulcspillérre épül:

1. Termék

A Wizz Air elkötelezett amellett, hogy új szintre emelje az utazási élményt. Ennek érdekében egyebek között több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, így a légitársaság az iparág egyik legfiatalabb, legbiztonságosabb és legüzemanyag-hatékonyabb flottáját üzemelteti. A Wizz Air Európán kívül már Afrikában, Közép-Ázsiában, Kelet-Ázsiában és a Közel-Keleten is terjeszkedik, a hosszútávú járatokat teljesíteni képes Airbus A321 XLR gépek segítségével pedig alacsony árú interkontinentális utakat kínál izgalmas új úticélokra. A teljes mértékben digitális megközelítést alkalmazva a légitársaság biztosítja, hogy az utazás a foglalástól a beszállásig zökkenőmentes legyen.

2. Ár

Az alacsony ár a Wizz Air alapelvei közé tartozik. A légitársaság elkötelezett amellett, hogy árai átláthatóak legyenek, rejtett költségek nélkül. A kedvező árakat támogatják még a WIZZ Discount Club és az okos tagsági bérletek is, amelyek további kedvezményeket biztosítanak a gyakori utazóknak.

3. Szolgáltatás

A pontosság kiemelt prioritás a légitársaság számára. A Wizz Air folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát és gyors megoldást kínáljon utasai számára. Ennek érdekében egyebek közt mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban. A Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat, hogy naprakész információt és támogatást nyújtson. Fennakadás esetén az érintett ügyfelek számíthatnak rá, hogy jogos kompenzációs igényeiket a Wizz Air 7 napon belül feldolgozza, a jegy árát pedig 24 órán belül visszatéríti.

4. Kommunikáció

A Wizz Air könnyebbé teszi az utasok számára az információk elérését és a kapcsolatfelvételt: megújítja a Súgóközpontot és megszünteti az emelt díjas ügyfélszolgálati számot (az átlagos várakozási idő nem haladja meg az egy percet). Idén nyáron elindul a MyJourney funkció is a mobilalkalmazásban, amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben, és SMS-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról. A Wizz Air az átláthatóság és érthetőség jegyében egyértelmű, apróbetűk nélküli szabályzatot ígér.

Yvonne Moynihan, a Wizz Air vállalati és ESG igazgatója így fogalmazott: „Ma új fejezet kezdődik, amikor bemutatjuk a Customer First Compass-t – az elkötelezettségünk jelképét, hogy az utasainkat tegyük az abszolút középpontba. Ez nem csupán egy keretrendszer, hanem egy szemléletváltás abban, hogyan gondolkodunk, cselekszünk és szolgáltatunk a vállalat minden szintjén. A földön és a levegőben is minden döntésünket mostantól az utasaink igényei vezérlik. A termék, az ár, a szolgáltatás és a kommunikáció azok a területek, ahol utasaink leginkább érzékelik majd a változást. Nem egyszerűen fejlesztünk – innoválunk, beruházunk és újraalkotjuk az utazás élményét. Ez csak az első lépés egy izgalmas úton, amelyen továbbra is utasainkkal közösen haladunk, a Customer First Compass iránytűjét követve.”

További információért arról, mit várhatnak az utasok a Wizz Airtől, látogassanak el a Customer First Compass weboldalra.

Sajtóközlemény

Forrás: Wizz Air

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 04. 07., 17:00
Az F-35-ös program partnerországai között Norvégia lett az első, melynek teljessé vált az ötödik generációs harci repülőgép flottája: a két utolsó példányt a napokban adta át az amerikai gyártó.
2025. 04. 01., 18:00
Svédország - novemberben aláírt szándéknyilatkozatának folytatásaként - hivatalosan is megerősítette, hogy a brazil Embraer C-390 típusával modernizálja szállító repülőgép flottáját, búcsút intve a kiöregedő C-130H Herculeseknek.
2025. 03. 31., 09:15
Február 6-án tette közzé az ukrán védelmi minisztérium az első képet egy, már hazai felségjelzéseket viselő Mirage 2000-5F-ről. A kétüléses változatot ábrázoló kép felirata szerint ráadásul az első példány már Ukrajnában van.
2025. 03. 21., 09:15
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.  
2025-04-09 17:00:19
Ramstein Flag 2025 - A dániai Skrydstrup légibázisra látogatott el dr. Böröndi Gábor vezérezredes, a Honvéd Vezérkar főnöke, ahol a többnemzeti repülő harcászati gyakorlatról és az azon részt vevő magyar állomány feladatairól tájékozódott.
2025-04-02 11:05:56
Kitelepült a dániai Skrydstrup légibázisra a Magyar Honvédség öt JAS 39 Gripenje. A vadászgépek a Ramstein Flag 2025 többnemzeti repülő harcászati gyakorlaton vesznek részt, amelyet Hollandia, Németország és Dánia légtereiben tartanak április 11-ig – közölte a Honvédelmi Minisztérium.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 04. 10., 09:43
Az amerikai haditengerészet utolsó hagyományos meghajtású repülőgép-hordozóját, az egykori USS John F. Kennedyt – becenevén Big Johnt - 2007-ben vonták ki a hadrendből.
2025. 04. 09., 21:11
Kovács Krisztián ezredest 2025. január elsejei hatállyal nevezték ki az MH Kiss József 86. Helikopterdandár élére.
2025. 04. 07., 23:10
Az űrkutatás iránt érdeklődő fiatalok körében méltán népszerű CanSat Verseny kétnapos döntőjét idén is az MH Böszörményi Géza Csapatgyakorlótér Parancsnokság tatárszentgyörgyi gyakorlóterén rendezték meg.
2025. 04. 02., 12:29
Bócsa szélén a Kukla Csárdához tartozó területen látható egy szovjet gyártású Li-2-es repülőgép.

  Legfrissebbek most

Mi történt azon a napon? Ha a Nap egy bizonyos szögből sütött a kecskeméti légibázis betonjára, sokáig egy ezüstös csík emlékeztetett a 2008. április 17-i repülésre.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.