Az Emirates, a világ legnagyobb nemzetközi légitársasága, 48 millió dollárt fordít az új Airbus A350-es flottájának bevezetésével összefüggésben a személyzet képzésére. A képzési program során a légitársaság három fejlett repülésszimulátort alkalmaz, melyek modern pilóta-támogató rendszerekkel (PSS) vannak felszerelve.
A pilóta-támogató rendszer az Emirates saját fejlesztése és egyedülálló az iparágban, mely nem csupán interaktív és realisztikus pilótafülke-élményt nyújt, hanem visszajátszási funkciója révén is hozzájárul a hatékonyabb oktatáshoz. Az oktatórendszer egy fix pilótafülke-szimulátorból, egy vészhelyzeti kabin evakuációs trénerből és egy ajtókezelési trénerből áll, így a lehető legvalósághűbb tréninget biztosítja a résztvevők számára.
Az Emirates első A350-es szimulátora már megkapta az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynöksége (EASA) legmagasabb, D szintű minősítését, míg a második szimulátor minősítése várhatóan novemberben zárul le. Az Emirates összesen három ilyen szimulátort rendelt. Ezek a szimulátorok kulcsfontosságú szerepet játszanak abban, hogy a pilóták megfelelően felkészüljenek az A350-es repülőgéptípus kezelésére.
Novemberig több mint 50 pilóta és 820 légiutas-kísérő fejezi be az A350-es képzést. A légitársaság célja, hogy az új eszközök használatával 54 százalékkal növelje pilótaképzési kapacitását.
Az Emirates jövőbeni flottájához 65 Airbus A350-es és 205 Boeing 777X repülőgépet rendelt, amelyek segítik a légitársaság hálózatbővítési és növekedési terveinek megvalósítását. A légitársaság még az év vége előtt megnyitja új pilótaképző központját, ahol hat repülési szimulátor áll majd rendelkezésre, és évente több mint 130 ezer órányi képzésre ad lehetőséget.
Forrás: FLOW PR
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a Wizz Air változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.