2025. 05. 16. péntek
Botond, Mózes
: 403 Ft   : 360 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit
JETfly  |  2017. 03. 10., 10:42

Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén.

  • Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken
  • Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét
  • Presale promóciók a direkt csatornákban

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.

„A Lufthansánál a digitalizáció sokkal többet jelent új alkalmazások fejlesztésénél. Olyan modern technológiát kínálunk utasaiknak, amely reagál kéréseikre, és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtja nekik az utazás során” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Lufthansa Csoport vezetőségének hálózati  légitársaságokért felelős tagja. Majd így folytatta: „Ez nem csupán a nagyszabású innovációkról szól – hanem azokról az apróságokról is, amelyek kellemesebbé és személyesebbé teszik a velünk való utazást.”

Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik. „Ez az ülés több egyszerű ülőalkalmatosságnál. Kielégíti az ügyfelek konkrét igényeit – akár dolgozni vagy aludni szeretnének, akár családi nyaralásra vagy egyedül, üzleti célból utaznak. Nagyon izgalmasnak ígérkeznek az új fejlesztések. Hadd lepjük meg Önöket!” – jelentette ki Harry Hohmeister az ITB-n tartott előadásában.

Az üzleti osztály új ülése nem csupán minőség és testre szabás szempontjából képvisel új etalont. Jól példázza a Lufthansa Csoport új stratégiáját is, mely szerint a légitársaság erősíteni szeretné szervezetén belül a folyamatokért vállalt közös felelősséget. Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. „A három hálózati légitársaság egységes folyamatai és a közös struktúrák csökkentik a komplexitást, és segítenek az ügyfeleket és az értékesítési partnereket még inkább működésünk középpontjába állítani” – hangsúlyozta Heike Birlenbach, a Lufthansa Csoport hálózati légitársaságokért felelős értékesíti alelnöke. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.

Presale promóciók a direkt csatornákban

A Lufthansa Csoport az idén folytatja közvetlen értékesítési csatornái bővítését. Hosszú távú célja, hogy a légitársaságok közül elsőként kínáljon olyan vonzó járatokat és szolgáltatásokat, amelyek maradéktalanul kielégítik értékesítési partnerei és céges ügyfelei egyre speciálisabb és dinamikusan változó igényeit. A Lufthansa Csoport 2015-ben kezdte meg új értékesítési és disztribúciós stratégiája megvalósítását. A legutóbb bevezetett technológiai megoldások segítségével az ügyfelek korábban nem elérhető, új tartalmakhoz, valamint innovatívabb, megfizethetőbb és ügyfélközpontúbb opcionális szolgáltatásokhoz férnek hozzá.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a Lufthansa testre tudja majd szabni a különböző csatornákon közvetített ajánlatokat. Első lépésként a Lufthansa Csoport exkluzív presale promóciókat kínál értékesítési partnereinek. A továbbiakban differenciált ajánlatokat vezet majd be Direct Connect partnerei számára, amelyeket folyamatosan felülvizsgál, bővít és adaptál majd annak érdekében, hogy minél teljesebben megfeleljenek az ügyfelek igényeinek. 

Forrás: Lufthansa

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 04. 28., 14:25
India még 2023-ban döntött arról, hogy kiöregedő MiG-29K flottáját a Rafale hajófedélzeti változatával, a Rafale M-mel váltja le. A kormányközi megállapodás aláírására 2025. április 28-án került sor Új-Delhiben, melynek eredményeként India lesz a típus első külföldi üzemeltetője.
2025-04-29 14:44:09
A holland királyi légitársaság a környezeti hatások csökkentése érdekében eddig nem alkalmazott módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során. A repülőgépek karbantartására használt épületből teljesen száműzik a fosszilis energiaforrásokat.
2025-04-25 09:03:38
Pontosan két évvel ezelőtt bemutatkozó interjút készített Tőrös István dr. Bali Tamás ezredessel, aki akkor vette át az MH Kiss József 86. Helikopterdandár parancsnoki beosztását. Két év után ismét van miről beszélgetniük.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 05. 13., 14:09
A második világháború óta valószínűleg először repült az 1942 végéig a csendes-óceáni térségben japán légifölényt kivívó vadászrepülőgép 32-es típusváltozata.
2025. 05. 12., 14:51
A Pápai SZC Jókai Mór Közgazdasági Technikum és Kollégium Honvéd Kadét programja keretében sok érdekes előadást, programot szerveznek a résztvevőknek.
2025. 05. 12., 13:36
A ballószögi repülőtér szombaton megtelt nézelődőkkel, repülőgépek kedvelőivel. Helyet adott a Minden, ami repülés II. Ballószög rendezvénynek. Több vadászpilóta is érkezett, égen és földön.
2025. 05. 09., 15:10
Közel 1 200 tanuló ismerkedett meg a modern, folyamatosan fejlődő pápai MH 47. Bázisrepülőtérrel és felszereléseivel, valamint az ott szolgáló katonákkal az Iskolák Napján.

  Legfrissebbek most

Kevés olyan fegyvert ismerünk, mely akkora politikai viharokat kavart volna, mint amilyet a német–svéd fejlesztésű Taurus manőverező robotrepülőgépnek sikerült. A tét: bevethetik-e Ukrajnában vagy marad a Luftwaffe féltve őrzött csodafegyvere?

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.