2025. 01. 17. péntek
Antal, Antónia
: 414 Ft   : 402 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát
JETfly  |  2018. 02. 08., 15:47

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán.

  • A sötétkék lesz a domináns szín – hangsúlyos sárga motívumokkal
  • Közel 30 év után megújul a Lufthansa flottájának megjelenése
  • Az új dizájn a Lufthansa modernizálásának legszembetűnőbb jele

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán. A legszembetűnőbb változás a repülőgépek új külső megjelenése. A Lufthansa Frankfurtban és Münchenben, több mint 3000 vendég előtt mutatta be hivatalosan az új dizájnt megjelenítő Boeing 747-8 és Airbus A321 gépeket. A megelőző hetekben a dizájn egyes részleteiről interaktív beszélgetés zajlott a közösségi médiában. Az új megjelenést túlnyomórészt pozitívan fogadták, bár egyesek hiányolták a hagyományos sárga színt. A sárga ezután különleges szerepet tölt be a Lufthansánál: az útbaigazítás és a megkülönböztetés színe lesz. A jövőben megjelenik például minden beszállókártyán és a Lufthansa reptéri pultjain.

„A Lufthansa megváltozott. Korszerűbb és sikeresebb, mint valaha. Az új dizájnnal mostantól a nagyközönség számára is láthatóvá tesszük ezt” – hangsúlyozta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke. „Mindig is a daru volt a jelképünk, amely szorosan összefonódott a Lufthansa ígéretes teljesítményével. A mai napig a kiváló minőség, a színvonalas kiszolgálás, a repülési szakértelem, a megbízhatóság, az innovatív szellemiség és a bizalom szimbóluma.”

A Lufthansa felismerte, hogy a digitális átalakulásra és az ügyféligények változására reagálva repülőgépeinek megjelenését is modernizálnia kell. A Csoport évente kétmilliárd eurót fordít új, hatékony üzemanyag-felhasználású repülőgépek vásárlására. Színvonalas fedélzeti és földi szolgáltatásai kielégítik az utasok egyedi igényeit. A Lufthansa új digitális szolgáltatásai elnyerték a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség, az IATA platina díját, a Skytrax pedig az európai légitársaságok közül elsőként és egyedüliként a Lufthansának ítélte oda ötcsillagos minősítését. A Boeing 777-9 új üzleti osztályának két éven belüli bevezetése jó példázza, mennyire elkötelezett a Lufthansa a modernizálás folytatása mellett.

A daru születésének 100. évfordulóján a dizájn minden elemét átdolgozták a digitális kor követelményei szerint. A Lufthansa új arculata modern jelleget kölcsönöz az egyes elemeknek, és ezáltal még markánsabbá teszi őket. A tervezők nagyon fontosnak tartották, hogy a Lufthansa márka hagyományos arculatát továbbgondolva alkossák meg a jövőbeni dizájnt.

A hagyomány és a jövő találkozása

„A Lufthansa modernizálása nem lenne lehetséges elkötelezett munkavállalóink, az iparág legjobbjai nélkül. Tulajdonképpen ők a márkánk arcai” – folytatta Carsten Spohr.

Továbbra is a pontosan 100 évvel ezelőtt, Otto Firle grafikus által tervezett daru marad a légitársaság ikonikus szimbóluma és megkülönböztető jegye a légi közlekedésben.  A jövőben kissé karcsúsodik, és alkalmazkodik a digitális környezethez. A vékonyabb gyűrűnek köszönhetően elegánsabb lesz a daru megjelenése, jobban kiemelkedik a háttérből és nagyobb teret kap a logóban. Összességében véve könnyedebbé és elegánsabbá válik a Lufthansa védjegye. A német légitársaság megőrzi a szokásos kék-sárga színpárosítást – de újrafogalmazza a színek használatát. A kifejezetten a Lufthansa számára megkomponált kék szín kicsit sötétebb és elegánsabb lett – a megbízhatóság, az egyértelműség és az érték szimbólumaként a jövőben ez lesz a márka domináns színe.

Három évtized múltán a Lufthansa repülőgépeinek külseje is fokozatosan megújul. A dizájn kidolgozása összetett folyamat volt, amelyben számtalan szakember vett részt. Az új dizájn alapos előzetes kutatás, több mint 800 terv és laboratóriumi színváltozat után született meg. A légitársaság hangsúlyosan prémium minőségével összhangban a külső arculat kék színe uralja majd az eget és a világ repülőtereit a következő évtizedekben.

Az utastérben az utasok a személyzet formaruháján, új – gyakran sárga színű – kiegészítők formájában találkozhatnak a modernizált arculattal. A fedélzeten használt tárgyak, köztük az étkészlet, az egészségügyi csomag, a takarók és a párnahuzatok is igazodni fognak az új dizájnhoz. A következő két évben mintegy 160 millió tárgyat cserélnek le a Lufthansánál.

Az arculat átdolgozása közben nem volt könnyű megfelelni a napjaink és a jövő digitális világa által támasztott követelményeknek. A daru újragondolása mellett a Lufthansa mobileszközökön és okosórákon is könnyen olvasható, saját betűtípust is kidolgozott.

Új márkakampány

Nyitottság és kíváncsiság – az új Lufthansa márka bevezetése az új #SayYesToTheWorld márkakampány kezdete is egyben. A kampány megkérdőjelezi a szokványos gondolkodást és viselkedési sémákat. A Lufthansa feltárja a világot minden felfedező előtt. Fontos értékei a stílus, az ambíció, a minőség, az egyén iránti empátia, a megbízhatóság és a becsületesség.

A Lufthansa Csoport új dizájnja

A Lufthansa Csoport márkaarculata is megújult. Az új logó csak nagybetűket tartalmaz, és nem szerepel benne a daru. Figyelembe veszi a Csoporton belüli márkák sokféleségét, és semleges optikai jegyekkel igazodik a különböző tagvállalatokhoz. A Lufthansa új betűtípusa időtlenséget és függetlenséget sugall. A nagybetűk használata is az új csoportszintű arculat jellegzetessége.

Az új Lufthansa-kék a Lufthansa Csoport domináns színe. Könnyed, független stílusába harmonikusan illenek a sárga kiegészítő elemek.

„Büszkén haladunk a globalizáció élvonalában, és nagy megtiszteltetés számunkra, hogy élettel tölthetjük meg ezt az elvont fogalmat. Ezáltal is biztosabban haladunk előre, és munkánk is értékesebb, hálásabb lesz tőle” – fűzte hozzá Carsten Spohr.

Forrás: Lufthansa

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 17., 12:44
Az Olasz Haditengerészet zászlóshajója az új, ötödik generációs harci gépeivel, az F-35B-kkel együtt mérföldkőnek számító bevetésre indult. A különleges gyakorlat sorozat részeként többek között Ausztráliába és Japánba is eljutott.
2024. 12. 07., 20:15
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
2024. 11. 29., 14:54
2024. szeptember 30 - október 11. között Görögország volt a házigazdája a NATO legnagyobb idei hadgyakorlatának. A hazai szuperszonikusokon kívül 11 légierő gépei érkeztek a mediterrán légtérbe - brit, kanadai, francia, svéd, magyar, lengyel, román, spanyol, olasz, portugál, és amerikai felségjellel -, hogy bebizonyítsák: a szövetség haderőnemeinek sikeres együttműködésével készen állnak egy lehetséges támadás elhárítására.
2024-12-23 13:27:57
A JETfly magazin 2000 óta szolgáltatja a friss hazai és nemzetközi híreket a katonai repülés világából! A töretlen bizalmat megköszönve kívánunk Olvasóinknak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Repülős Élményekben Gazdag, Boldog Új Évet!
2024-12-19 23:22:08
Repülés szempontjából az év utolsó kiképzési napja nem a legbravúrosabb, mégis az egyik legfontosabb. „Számunkra morálisan fontos, hogy le tudjunk zárni egy hosszú évet” – szögezte le dr. Bali Tamás dandártábornok, az MH Kiss József 86. Helikopterdandár parancsnoka.
2024-12-19 11:16:58
Év végi kötelékrepülést hajtottak végre az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár pilótái tíz JAS-39 Gripen vadászgéppel. A kötelék gépei közül nyolc kiképzési repülést hajtott végre, és hozzájuk csatlakozott a készültségi géppár is.
2024-12-14 16:00:42
Kovács Krisztián ezredest nevezték ki az MH Kiss József 86. Helikopterdandár új parancsnokává 2025. január elsejei hatállyal. Elődje, dr. Bali Tamás dandártábornok az MH Összhaderőnemi Műveleti Parancsnokság parancsnokhelyetteseként folytatja katonai szolgálatát.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 01. 16., 15:12
Negyvenkét évnyi szolgálat után január 5-én, vasárnap a brit Jet2 légitársaság indította az egységállam utolsó Boeing 757-es utasszállító járatát.
2025. 01. 13., 11:37
A helikopteres emlékmű megálmodásától a kivitelezésig nagyon hosszú, több mint 6 év telt el.
2025. 01. 08., 09:43
1974. december 11-én a Magyar Néphadsereg (MN) egyik Kamov Ka-26-os helikoptere a légvédelmi tüzérek drégelypalánki lőteréről indult vissza börgöndi bázisára.
2025. 01. 03., 09:48
Börgöndön is indul az Ifjúsági Pilóta Program

  Legfrissebbek most

Soha nem mértek még akkora forgalmat Magyarország légterében, mint 2024-ben. A HungaroControl Zrt. szakembereinek az év során összesen 1 143 937 repülőgépet kellett irányítania, közel 6 százalékkal túlszárnyalva az ugyancsak rekordévnek számító 2023-as esztendőt.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.