2024. 06. 18. kedd
Arnold, Levente
: 396 Ft   : 370 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát

A Lufthansa bemutatja új márkaarculatát
JETfly  |  2018. 02. 08., 15:47

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán.

  • A sötétkék lesz a domináns szín – hangsúlyos sárga motívumokkal
  • Közel 30 év után megújul a Lufthansa flottájának megjelenése
  • Az új dizájn a Lufthansa modernizálásának legszembetűnőbb jele

A Lufthansa két nagyszabású rendezvényen mutatta be új, modernizált márkaarculatát ügyfeleinek és dolgozóinak a frankfurti és a müncheni légi csomópontokban február 7-én, szerdán. A legszembetűnőbb változás a repülőgépek új külső megjelenése. A Lufthansa Frankfurtban és Münchenben, több mint 3000 vendég előtt mutatta be hivatalosan az új dizájnt megjelenítő Boeing 747-8 és Airbus A321 gépeket. A megelőző hetekben a dizájn egyes részleteiről interaktív beszélgetés zajlott a közösségi médiában. Az új megjelenést túlnyomórészt pozitívan fogadták, bár egyesek hiányolták a hagyományos sárga színt. A sárga ezután különleges szerepet tölt be a Lufthansánál: az útbaigazítás és a megkülönböztetés színe lesz. A jövőben megjelenik például minden beszállókártyán és a Lufthansa reptéri pultjain.

„A Lufthansa megváltozott. Korszerűbb és sikeresebb, mint valaha. Az új dizájnnal mostantól a nagyközönség számára is láthatóvá tesszük ezt” – hangsúlyozta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának elnöke. „Mindig is a daru volt a jelképünk, amely szorosan összefonódott a Lufthansa ígéretes teljesítményével. A mai napig a kiváló minőség, a színvonalas kiszolgálás, a repülési szakértelem, a megbízhatóság, az innovatív szellemiség és a bizalom szimbóluma.”

A Lufthansa felismerte, hogy a digitális átalakulásra és az ügyféligények változására reagálva repülőgépeinek megjelenését is modernizálnia kell. A Csoport évente kétmilliárd eurót fordít új, hatékony üzemanyag-felhasználású repülőgépek vásárlására. Színvonalas fedélzeti és földi szolgáltatásai kielégítik az utasok egyedi igényeit. A Lufthansa új digitális szolgáltatásai elnyerték a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség, az IATA platina díját, a Skytrax pedig az európai légitársaságok közül elsőként és egyedüliként a Lufthansának ítélte oda ötcsillagos minősítését. A Boeing 777-9 új üzleti osztályának két éven belüli bevezetése jó példázza, mennyire elkötelezett a Lufthansa a modernizálás folytatása mellett.

A daru születésének 100. évfordulóján a dizájn minden elemét átdolgozták a digitális kor követelményei szerint. A Lufthansa új arculata modern jelleget kölcsönöz az egyes elemeknek, és ezáltal még markánsabbá teszi őket. A tervezők nagyon fontosnak tartották, hogy a Lufthansa márka hagyományos arculatát továbbgondolva alkossák meg a jövőbeni dizájnt.

A hagyomány és a jövő találkozása

„A Lufthansa modernizálása nem lenne lehetséges elkötelezett munkavállalóink, az iparág legjobbjai nélkül. Tulajdonképpen ők a márkánk arcai” – folytatta Carsten Spohr.

Továbbra is a pontosan 100 évvel ezelőtt, Otto Firle grafikus által tervezett daru marad a légitársaság ikonikus szimbóluma és megkülönböztető jegye a légi közlekedésben.  A jövőben kissé karcsúsodik, és alkalmazkodik a digitális környezethez. A vékonyabb gyűrűnek köszönhetően elegánsabb lesz a daru megjelenése, jobban kiemelkedik a háttérből és nagyobb teret kap a logóban. Összességében véve könnyedebbé és elegánsabbá válik a Lufthansa védjegye. A német légitársaság megőrzi a szokásos kék-sárga színpárosítást – de újrafogalmazza a színek használatát. A kifejezetten a Lufthansa számára megkomponált kék szín kicsit sötétebb és elegánsabb lett – a megbízhatóság, az egyértelműség és az érték szimbólumaként a jövőben ez lesz a márka domináns színe.

Három évtized múltán a Lufthansa repülőgépeinek külseje is fokozatosan megújul. A dizájn kidolgozása összetett folyamat volt, amelyben számtalan szakember vett részt. Az új dizájn alapos előzetes kutatás, több mint 800 terv és laboratóriumi színváltozat után született meg. A légitársaság hangsúlyosan prémium minőségével összhangban a külső arculat kék színe uralja majd az eget és a világ repülőtereit a következő évtizedekben.

Az utastérben az utasok a személyzet formaruháján, új – gyakran sárga színű – kiegészítők formájában találkozhatnak a modernizált arculattal. A fedélzeten használt tárgyak, köztük az étkészlet, az egészségügyi csomag, a takarók és a párnahuzatok is igazodni fognak az új dizájnhoz. A következő két évben mintegy 160 millió tárgyat cserélnek le a Lufthansánál.

Az arculat átdolgozása közben nem volt könnyű megfelelni a napjaink és a jövő digitális világa által támasztott követelményeknek. A daru újragondolása mellett a Lufthansa mobileszközökön és okosórákon is könnyen olvasható, saját betűtípust is kidolgozott.

Új márkakampány

Nyitottság és kíváncsiság – az új Lufthansa márka bevezetése az új #SayYesToTheWorld márkakampány kezdete is egyben. A kampány megkérdőjelezi a szokványos gondolkodást és viselkedési sémákat. A Lufthansa feltárja a világot minden felfedező előtt. Fontos értékei a stílus, az ambíció, a minőség, az egyén iránti empátia, a megbízhatóság és a becsületesség.

A Lufthansa Csoport új dizájnja

A Lufthansa Csoport márkaarculata is megújult. Az új logó csak nagybetűket tartalmaz, és nem szerepel benne a daru. Figyelembe veszi a Csoporton belüli márkák sokféleségét, és semleges optikai jegyekkel igazodik a különböző tagvállalatokhoz. A Lufthansa új betűtípusa időtlenséget és függetlenséget sugall. A nagybetűk használata is az új csoportszintű arculat jellegzetessége.

Az új Lufthansa-kék a Lufthansa Csoport domináns színe. Könnyed, független stílusába harmonikusan illenek a sárga kiegészítő elemek.

„Büszkén haladunk a globalizáció élvonalában, és nagy megtiszteltetés számunkra, hogy élettel tölthetjük meg ezt az elvont fogalmat. Ezáltal is biztosabban haladunk előre, és munkánk is értékesebb, hálásabb lesz tőle” – fűzte hozzá Carsten Spohr.

Forrás: Lufthansa

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 31., 12:45
Február 23-án került aláírás a magyar légierő vadászgép flottájának bővítését jelentő szerződésre: négy JAS 39C Gripen érkezik a SAAB szerelőcsarnokból Kecskemétre. Az Aranysas interjúja Gróf Gergely ezredessel, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár parancsnokával.
2024-06-03 13:23:02
Fonalka Marcell őrmester az Acélkocka Alap Altiszti Tanfolyam elvégzésének köszönhetően tölti mindennapjait a Gripen-hangárban, feladata a Magyar Honvédség vadászgépeinek szerelése és javítása. Miért ezt az utat választotta?
2024-05-30 10:31:59
„Köszönöm az elmúlt öt-hat esztendőben végzett munkáját mindazoknak, akik lehetővé tették, hogy ezt az emlékművet itt a bekötőút elején felállíthattuk” – mondta Vargha Tamás, a Honvédelmi Minisztérium parlamenti államtitkára, miniszterhelyettes, május 29-én, a 8-as számú főút és a szentkirályszabadjai repülőtérre vezető út találkozásánál felállított Mi-24 harci helikopter-emlékmű avatóünnepségén.
2024-05-28 10:47:33
A hadműveleti képességek fenntartása, továbbfejlesztése érdekében a Magyar Légierő számára kiemelt jelentőségű NATO egységbe integrálva, nagy kötelékben gyakorlatozni. Rövid beszámoló az idei Lion Effort gyakorlatról.
2024-05-27 12:14:23
2018 után újra hazánk ad otthont a Nemzetközi Katonai Sporttanács által szervezett 46. Katonai Ejtőernyős Világbajnokságnak – jelentette be dr. Bali Tamás ezredes, az MH Kiss József 86. Helikopterdandár dandárparancsnoka a Szolnok-Szandaszőlős Sportrepülőtéren tartott sajtótájékoztatón, május 24-én, pénteken.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 06. 17., 11:52
Az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár kiképzési repüléseket végez június 17-20. 17:00-0:00 óra között.
2024. 06. 14., 10:39
A kilencvenes évek elején az amerikai haditengerészet légiereje átalakulóban volt.
2024. 06. 11., 14:00
Számos munkaterület összehangolása szükséges ahhoz, hogy a bosznia-hercegovinai EUFOR Althea művelet magyarok katonák által biztosított MEDEVAC, azaz egészségügyi kiürítési képessége porszem nélküli gépezetként tudjon működni.
2024. 06. 10., 10:57
Légtérzár, menetrendi változások, biztonsági aggályok, csomagfeladás és a szakszervezetek sztrájkfenyegetése.

  Legfrissebbek most

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

Egy új harcjármű rendszerbe állításakor az első lépések egyik legfontosabbika a kezelők vezetési rutinjának megszerzése. A június 11-ei héten az MH Klapka György 1. Páncélosdandár egyik legkorszerűbb eszközével, a Leopard 2A7HU típusú harckocsival gyakorolják a harcjárművezetők többek között a közúton való közlekedést.