Idén nyáron már napi négy járat közül is választhatnak a LOT utasai, akik Varsóba, illetve átszállással Észak-Amerikába és Ázsiába utaznak a lengyel légitársasággal. A légitársaság közlése szerint mintegy 40 %-kal nőtt az átszállási lehetőségek száma a nyári menetrendben. A LOT idén ünnepli fennállásának 85. évfordulóját, ebből az alkalomból egy különleges retro festésű Embraer 175-ös géppel érkezett Budapestre.
A legbiztosabb módja, ha valaki a Boeing legújabb típusával, a 787-es Dreamlinerrel akar repülni, hogy a LOT légitársaságnál vált jegyet valamelyik tengerentúli járatra. A LOT hosszú távú járatait ma már kizárólag az elmúlt két évben forgalomba állt 6 darab Dreamliner teljesíti, ami a közeljövőben további két géppel egészül ki. Észak-Amerika keleti oldala, New York, Chicago és Toronto közvetlen napi járattal érhető el Varsóból, ahová egyébként az idei nyári menetrend életbe lépése óta akár napi négy járat is indul Budapestről. A LOT hálózatán szerepel szintén menetrend szerinti járattal Peking, így ide is a legmodernebb fedélzeti szolgáltatásokkal repülhetünk a LOT repülőgépén.
„Nagyon örülünk a LOT folyamatos fejlődésének, hiszen az idén 76 éve fennálló Varsó-Budapest légi kapcsolat ma is benne van a top 20 desztinációk között Budapesten” – jelentette ki Bogáts Balázs, a Budapest Airport járatfejlesztési vezetője. Hozzátette: „A megnövelt heti járatszámnak köszönhetően intenzíven nő az utasszám is ezen a viszonylaton, így látható, hogy komoly kereslet van a közvetlen varsói, illetve Varsón keresztüli átszállással a tengeren túli kapcsolatokra, amit a LOT biztosít a magyar utasoknak.”
A LOT lengyel légitársaság első gépe 1929-ben, idén pont 85 éve szállt fel először, ezzel Európában rekordtartó és az egész világon is a 6. legrégebb óta müködő légitársaság. Varsó és Budapest között 76 éve indult először menetrend szerinti LOT repülőjárat, amit a II. Világháború után újraindítottak, éppen 65 éve. Ezekre a patinás évfordulókra emlékezve a koradélutáni járatot egy különleges, retro festésü Embraer 175-ös regionális jet gép teljesítette. Ezt a dizájnt 1945-1973 között használta a Polskie Linie Lotnice, ismertebb nevén LOT légitársaság.
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.