2025. 07. 19. szombat
Emília
: 399 Ft   : 343 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa tovább növekedett Magyarországon

JETfly  |  2012. 11. 30., 11:16

A Lufthansa bejelentése szerint a vállalat 2012-ben tovább nőtt a magyar piacon. A Budapest és Berlin, illetve Hamburg között év elején bevezetett közvetlen járatok és a meglévő útvonalakon elvégzett kapacitásbővítés is jobb eredményeket hozott a vártnál. A vállalat ezzel megerősítette piacvezető pozícióját a hagyományos hálózati légitársaságok piacán.

„Örömmel látjuk a folyamatos növekedést a magyar piacon. Stratégiánk, melynek értelmében új, közvetlen járatokat indítottunk a magyar fővárosból a német főváros és Hamburg felé, sikeresnek bizonyult” – jelentette ki Ofer Kisch, a Lufthansa Csoport Kelet-Közép-Európáért felelős vezérigazgatója. „Az év első kilenc hónapjában a Lufthansa közel tíz százalékkal bővítette kapacitását a Magyarországra érkező és onnan induló járatokon, ennek ellenére sikerült a 72%-os európai átlag fölé növelnünk a helykihasználtságot gépeinken” – tette hozzá. „A magyar utasok részéről növekvő keresletet tapasztalunk nem csupán az európai, hanem a nagy távolságú járataink iránt is. Különösen az Észak-Amerikába tartó és onnan induló járataink népszerüek.”

2012 januárja és szeptembere között a Lufthansa Csoport stabil, 5 százalékos utasszám-növekedést ért el a Magyarország és Németország, Ausztria illetve Svájc közötti útvonalakon. Utasközönségének összlétszáma így meghaladta a 970 ezer főt ebben az időszakban. Ennek eredményeként több mint 11 százalékponttal nőtt a Csoport piaci részesedése az első három negyedévben.

„Ma a tengerentúlra utazó magyarok többsége a Lufthansa Csoport valamelyik járatával repül. Ez is bizonyítja, hogy megtérülnek a folyamatos termék- és szolgáltatásfejlesztésre fordított összegek” – hangsúlyozta Ofer Kisch.

A Lufthansa ezután is aktívan fejleszti fedélzeti és földi termékét. „2014-ig mintegy három milliárd eurót fordítunk az utasok javát szolgáló termékfejlesztésekre” – tette hozzá Ofer Kisch. Az USA-ba vagy Indiába tartó magyar utasok is élvezhetik majd a Lufthansa vadonatúj Business Class ülésének előnyeit, amelyet a légitársaság által a világon elsőként üzembe állított új Boeing 747-8 utasterében próbálhatnak ki. Az ülés mind ülő, mind fekvő pozícióban kivételes kényelmet kínál az utasoknak, egyszerüen állítható, nagyobb tárolóhelyet biztosít, saját szórakoztató rendszerrel és jóval nagyobb, 15 hüvelykes képernyővel rendelkezik. Az ülés egyetlen gombnyomással 1,98 méteres vízszintes fekvőfelületü, kényelmes ággyá alakítható.

A Lufthansa emellett felújítja több mint 60 meglévő várótermét és új loungeokat is nyit. A légitársaság hatékony frankfurti és müncheni csomópontjai kifogástalan csatlakozást és modern kényelmi szolgáltatásokat nyújtanak az utasoknak. A legutóbbi fejlesztés a frankfurti repülőtér október 10-én megnyitott új „A+” terminálrésze. A kizárólag a Lufthansa és a Star Alliance partner-légitársaságok által használható terminálrész hatmillió feletti utaslétszámot képes kiszolgálni évente és öt vadonatúj Lufthansa váróteremnek ad helyet több mint 7500 négyzetméter alapterületen. A legújabb technológiára épülő csomagkezelő rendszerek a Lufthansa több mint 200 úti célja felé kínálnak zökkenőmentes be- és átszállást Európa egyik legnagyobb légi csomópontjából.

Az idén télen a Lufthansa Airline Group légitársaságai – a Lufthansa, az Austrian, a Brussels és a SWISS – több mint 140 járatot indítanak hetente Magyarországról Németország, Ausztria, Belgium és Svájc felé. A Csoport összesen 253 úti célt szolgál ki négy kontinens 103 országában a brüsszeli, düsseldorfi, frankfurti, müncheni, bécsi és zürichi csomópontokból, és számos közös kódszámú járatot üzemeltet egymás szolgáltatásainak kiegészítésére.

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 07. 02., 09:41
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem harmadik tanévét befejezett állami légijármű-vezetői szakirányon tanuló két hallgatója augusztus elejétől az Amerikai Egyesült Államok pilótaképző tanfolyamán vesz részt. Az úgynevezett Undergraduate Pilot Training-et sikeresen teljesítők „amerikai szárnyakat” kapnak. A pilótává avatásuk után pedig sugárhajtóműves típussal folytatódik az összesen 19 hónapos nemzetközi képzésük.
2025. 06. 30., 13:16
Március végén kezdődött az idei szezon egyik legnagyobb európai NATO gyakorlata. A Ramstein Flag 2025 fő bázisát a hollandiai Leeuwarden jelentette, de ezen kívül a RAF marhami és fairfordi támaszpontjai, illetve a dániai Skrydstrup is fontos szerepet játszott.
2025. 07. 15., 14:17
Elhagyta az Axiom-4 küldetés legénysége, köztük Kapu Tibor magyar kutatóűrhajós a SpaceX Dragon űrkapszulát, amely magyar idő szerint kedden 11 óra 31 perckor szállt le Kalifornia partjainál.
2025. 07. 07., 12:59
Harry Oostema, a holland királyi légierő ezredese július 3-án hivatalos ünnepségen vette át a Stratégiai Légiszállítási Képesség (Strategic Airlift Capability – SAC) Nehéz Légiszállító Ezredének (Heavy Airlift Wing – HAW) parancsnoki beosztását Pápán, az ezrednek otthont adó MH 47. Bázisrepülőtéren.
2025-07-11 11:00:48
2025. július 10-én, csütörtökön érkezett meg az MH Kiss József 86. Helikopterdandárhoz az utolsó két H225M típusú közepes, többcélú helikopter, teljessé téve a 16 darabos flottát.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 07. 17., 09:30
A sorozat harmadik, záró részében folytatjuk a beszélgetést Peter Hunttal, előtte azonban ejtsünk néhány szót magáról az A-6-os típusról.
2025. 07. 14., 09:37
Újra a pápai betonon landoltak az amerikai 56. és 57. Harctéri Kutató-Mentő Század HH-60G Pave Hawk típusú helikopterei.
2025. 07. 11., 10:34
A második részben következzen az ember, aki elhatározta, hogy megkeresi a tengerfenékre süllyedt gépet.
2025. 07. 10., 12:41
Az MH Kiss József 86. Helikopterdandárnál befejezték a H145M helikopter hajtóműmoduljának cseréjét. Utána megvolt a vibráció, az olajnyomás, és a túlfolyó szelep ellenőrzése, így a gép indulhat repülni.

  Legfrissebbek most

Júliusban megkezdte szolgálatát Koszovóban a Magyar Honvédség Kiss József 86. Helikopterdandár újabb forgószárnyasa és kijelölt állománya a NATO vezette békefenntartó erő (KFOR) kötelékében a légi támogatási feladatokat ellátó speciális helikopteres alegység tagjaként, hozzájárulva a Nyugat-Balkán stabilitásához és Magyarország nemzetközi elismertségéhez.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.