A több mint 213 ezer iparági szakértőből álló független zsűri ismét a Lufthansát választotta Európa vezető légitársaságává a díjra jelölt több mint 5000 utazási iroda, úti cél és szervezet közül. Az értékelés során az üzleti működés minden aspektusát figyelembe vették, az összteljesítményt, a termékfejlesztést, az innovációt, a kreativitást és az ügyfélelégedettséget is beleértve.
„Az iparág minden idők egyik legviharosabb időszakát élte az utóbbi 12 hónapban, de a Lufthansa egyike volt azon márkáknak, amelyek a piaci tömegből kiemelkedve növelték árbevételüket, fenntartották kivételes ügyfélkiszolgálási színvonalukat és bővítették piaci részesedésüket a gyengélkedő versenytársakkal szemben. Ezért ítéltük a World Travel Awards ’Európa Vezető Légitársasága’ díját a Lufthansának” – nyilatkozta Manon Han, a World Travel Awards alelnöke.
A díj a Lufthansa nemzetközi profilját tükrözi: a társaság 110 célállomást szolgál ki 37 európai országban. „Örülünk, hogy Európa utazási szakértői ismét elismerték a Lufthansa törekvését, hogy kategóriájában egyedülállóan magas színvonalú szolgáltatással lássa el az európai piacot” – jelentette ki Dr. Karsten Benz, a Lufthansa európai értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Továbbra is dedikált termékeket és szolgáltatásokat fejlesztünk ügyfeleinknek. Ezek egyike a teljesen átalakított utaskabin, amely új mércét képvisel az európai útvonalakon” – tette hozzá.
A Lufthansa Csoport egy másik tagja is díjat kapott: a Swiss International Air Lines érdemelte ki a Legjobb Európai Business Class osztálynak járó díjat. A zürichi székhelyü légitársaság éppen most fejezte be 25 interkontinentális járatán az új Business Class osztály kialakítását.
A Lufthansa mintegy 32 ezer új ülést szerel be rövid és közepes távolságokon közlekedő flottája több mint 180 repülőgépén. Ezzel megújítja az utazás élményét és fokozza utasai kényelmét. A vékony háttámlájú, ergonomikus kialakítású új üléseken több mint négy centiméterrel nagyobb hely jut a lábnak. Az új ülés ökológiai szempontból is előnyös. A felhasznált anyagoknak és az ülés innovatív szerkezetének köszönhetően egy-egy üléssor több mint 12 kilogrammal könnyebb a korábbi változatnál, ami a fajlagos üzemanyag-fogyasztást is mérsékli. A Lufthansa „fedélzeti termékének” megújítását célzó átfogó program keretében a légitársaság összesen mintegy 170 millió eurót fordít az új kabin kialakítására.
A Lufthansa ezenkívül újraindítja FlyNet szélessávú vezeték nélküli internetszolgáltatását. A nagy távolságú járatok utasai külön szolgáltatás keretében csatlakozhatnak WLAN eszközeikkel a FlyNetre.
A Lufthansa nem csak Európa vezető légitársasága, hanem a legnagyobb európai A380-as flotta üzemeltetője is egyben. A Lufthansa konfigurációja szerint 526 utas fér el az A380-as fedélzetén. A felső fedélzeten nyolc tágas üléssel kialakított, új első osztály egyedi kiszolgálást, kivételes kényelmet és innovatív müszaki megoldásokat kínál, még kellemesebbé téve az utazást. A Lufthansa ötvennél is több heti járatot üzemeltet Tokióba, Johannesburgba, Pekingbe, New York-ba, San Franciscó-ba és Miamiba. Az ülések nagyobb számának köszönhetően az „egek óriása” minden eddiginél több lehetőséget biztosít az európai utasoknak az üzleti és magáncélú külföldi utazásra.
A World Travel Awards díjprogramról:
A World Travel Awards a globális utazási szektor legátfogóbb és legrangosabb díjprogramja. A Wall Street Journal szerint az elismerés az Oscar-díj szakmai megfelelője. A díjprogram 1993-ban indult, a globális idegenforgalmi és utazási szektorban nyújtott kiváló teljesítmény elismerésére és jutalmazására. A 18 éve futó program díjazottjának lenni az elképzelhető legnagyobb szakmai elismerés, amiben utazási termék ma a világon részesülhet.A jelöltekre 213 ezer utazási szakember szavaz, köztük 160 ország utazási irodáinak, utazásszervező és szállító cégeinek, idegenforgalmi szervezeteinek képviselői. A szavazatokat több mint 1000 kategóriában gyüjtik. A főbb utazási vállalatok, utazásszervező irodák és idegenforgalmi célpontok felsővezetői által látogatott WTA rendezvények bizonyítottan eredményes, magas szintü regionális és globális kapcsolatépítési lehetőséget kínálnak a résztvevőknek. A WTA öt kontinenst lefedő globális médiapartner-hálózatának tagjai: CNBC Arabiya, National Geographic Traveller, eTurboNews, ABTA magazine, Focus on Travel News, Breaking Travel News, Travel Daily News, ASTA Network Magazine.
A Lufthansáról:
A Deutsche Lufthansa AG mintegy 400 leány- és fiókvállalatból álló légi közlekedési csoport. A Csoport alapvető tevékenységi köre a személyszállítás, amelyre az alábbi leányvállalatok szakosodtak: Lufthansa (Lufthansa Regional és Lufthansa Italia), Austrian Airlines, bmi, SWISS, Germanwings, valamint a Lufthansa résztulajdonában lévő Brussels Airlines, JetBlue és SunExpress. A 2010-es üzleti évben a Lufthansa Csoport légitársaságai több mint 91 millió utast szállítottak, amivel a vállalatcsoport Európa vezető légitársaságává vált. A Csoport legnagyobb gyüjtő repülőterei Frankfurtban, Münchenben, Bécsben, London-Heathrown, Brüsszelben és Zürichben találhatók, amelyekből kiindulva a Lufthansa, az Austrian Airlines, a bmi, a Brussels Airlines és a SWISS közösen négy kontinens 105 országának 283 célállomására indítanak járatokat. A vállalatcsoport flottája 710 repülőgépből áll. A rendelés alatt álló további 190 gép összértéke listaáron 18 milliárd euró. Ezek 2010 és 2016 között állnak forgalomba. A Csoport folyamatos flottamegújítási programjának köszönhetően a társaság repülőgépei költséghatékonyabbakká válnak, müködésük pedig kevésbé terheli a környezetet. 2010 év végén a Lufthansa Csoport mintegy 117 ezer alkalmazottat foglalkoztatott. A Csoport 2010-es üzleti évben elért összárbevétele 27,3 milliárd euró volt.
Nagy népszerűségnek örvend a korábban már Kecskeméten, a Nemzetközi Repülőnap és Haditechnikai Bemutatón is többször látott, olasz Frecce Tricolori, mely több évtized után új típussal fogja repülni bemutatóit.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.