2025. 01. 15. szerda
Lóránd, Lóránt
: 412 Ft   : 402 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei

Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei
JETfly  |  2018. 02. 13., 15:29
Befejeződtek a Mi-171E2 repülési tesztjei

Az “Orosz Helikopterek” legújabb többfeladatú modellje, a Mi-171E2 sikeresen befejezte az új hajtóművek és a forgószárny berendezéseinek légi próbáit. A kizárólag exportra szánt Mi-171E2-t (a Mi-171A2 helikopter exportváltozata) Mi-171E néven szállítják majd a vásárlóknak.

A nullszériás helikoptert a moszkvai Mil Helikoptergyártó Üzemben készítették, a sorozatgyártásra már az Ulan-Udenszki Légijármű Üzemben (U-UAZ) kerül sor. A Mi-171E2 a Mi-17/171 típuscsalád legújabb tagja.

A Mi-171E2 repülési jellemzői minden tekintetben jobbak az elődeinél. A kísérleti repülések során bebizonyosodott, hogy az új hajtóművekkel jobbak a teljesítménymutatók nagy magasságon történő üzemeltetéskor, megnőtt a terhelhetőség, nagyobb maximális utazósebesség érhető el, jobb lett az emelkedőképessége, jobban irányítható – ráadásul mindezt úgy sikerült elérni, hogy a zajterhelése jelentősen csökkent. A forgószárnyak teljesítménynövekedése nagyban hozzájárul a jobb manőverezőképességhez és kormányozhatósághoz, a hajtómű minden üzemmódján rendelkezik elegendő tartalékkal, főképpen nagyobb magasságokon.

A fejlesztés során fokozott figyelmet fordítottak a magashegyi üzemeltetési körülményekre, így a tesztek nem csak hazai pályán, de Kínában, Pakisztánban, Iránban és több dél-amerikai országban is folytak. A magassági teszteken kívül vizsgálták a Mi-171E2 teljesítőképességét magas hőmérsékleti viszonyok között is. A kiváló eredmények alapján a gyártó „Orosz Helikopterek” cég bízik abban, hogy a külföldi megrendelések is jelentősek lesznek.

Az Ulan-Udenszkben végzett tesztek során 45 felszállást teljesített a helikopter és ezek alatt 50 órát töltött a levegőben. A kísérleti repüléseket több, mint 100 szakember biztosította, illetve értékelte ki azok eredményeit.

A Mi-171E2 teljesen új hajtóművekkel és forgószárnyakkal rendelkezik. A VK-2500PSz-03 hajtóművet kimondottan a magashegyi üzemeltetésre tervezték, megnövelt teljesítményű és teljesen számítógép-vezérelt. A forgószárnyak kompozit anyagból készültek és a farokrotor is módosított, X-alakú lett. 

A Mi-171A2 változatról társlapunkon is találhat friss híreket!

További fotókat az alábbi linken találhat!

Forrás: aviation21.ru

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 07., 20:15
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
2024. 11. 29., 14:54
2024. szeptember 30 - október 11. között Görögország volt a házigazdája a NATO legnagyobb idei hadgyakorlatának. A hazai szuperszonikusokon kívül 11 légierő gépei érkeztek a mediterrán légtérbe - brit, kanadai, francia, svéd, magyar, lengyel, román, spanyol, olasz, portugál, és amerikai felségjellel -, hogy bebizonyítsák: a szövetség haderőnemeinek sikeres együttműködésével készen állnak egy lehetséges támadás elhárítására.
2025-01-08 11:47:14
Az új év mindig az új lehetőségekről is szól. Aki 2025-ben olyan karrierre vágyik, amely szakmai fejlődést és életre szóló élményeket kínál, most megteheti az első lépést álmai megvalósítása felé. Az Emirates január 12-én Budapesten tartja következő nyílt napját, ahol légiutas-kísérőnek lehet jelentkezni.
2024-12-23 13:27:57
A JETfly magazin 2000 óta szolgáltatja a friss hazai és nemzetközi híreket a katonai repülés világából! A töretlen bizalmat megköszönve kívánunk Olvasóinknak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Repülős Élményekben Gazdag, Boldog Új Évet!
2024-12-19 23:22:08
Repülés szempontjából az év utolsó kiképzési napja nem a legbravúrosabb, mégis az egyik legfontosabb. „Számunkra morálisan fontos, hogy le tudjunk zárni egy hosszú évet” – szögezte le dr. Bali Tamás dandártábornok, az MH Kiss József 86. Helikopterdandár parancsnoka.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 01. 13., 11:37
A helikopteres emlékmű megálmodásától a kivitelezésig nagyon hosszú, több mint 6 év telt el.
2025. 01. 08., 09:43
1974. december 11-én a Magyar Néphadsereg (MN) egyik Kamov Ka-26-os helikoptere a légvédelmi tüzérek drégelypalánki lőteréről indult vissza börgöndi bázisára.
2025. 01. 03., 09:48
Börgöndön is indul az Ifjúsági Pilóta Program
2025. 01. 02., 10:54
Lássuk hát őket és a többieket és, ha már a nyitóképen a kínai Air Central Boeing 747-ese van, kezdjük a tengerentúli, valaha szebb időket látott gyártó típusaival.

  Legfrissebbek most

A Németországban született, de osztrák származású Edgar Schmued valódi legendának számított az amerikai repülőgépgyártásban. A nevéhez fűződik a North American cég világhírű P-51-es Mustangja, majd a második világháborút követően nagyban hozzájárult a korszak egyik leghatékonyabb vadászgépének, a F-86-os Sabre-nek a kifejlesztéséhez.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.