Olaszország még 2002-ben írta alá a szerződést, melynek értelmében négy darabot rendeltek a Boeing 767-200ER alapjain kifejlesztett új KC-767 tankergépből. A gyártó hosszas késedelem után, 2011 januárjában szállította le az első, míg áprilisban a második példányt. A külföldi missziók miatt a légierőnek nagy szüksége volt a gépekre, így már május 17-én szolgálatba állhattak, az azóta eltelt hónapok során pedig a két modern KC-767A tankergép 1000 repült órát gyűjtött össze.
A típus esetében mérföldkőnek számító eseményt, október 5-én, szerdán jelentette be az olasz légierő: a Pratica di Mare légibázis 8. századánál állomásozó tankergépek még szeptember elején érték el az 1000. repült órát. Ebből a mennyiségből több mint 650 órát Afganisztánban, az ISAF támogatásaként, illetve a NATO líbiai Unified Protector hadmüveletében teljesítettek.
KC-767A Afganisztánban
A típus 2011. július 29-én debütált Afganisztánban. A Boeing KC-767A tankerek a B707T/T légi utántöltő gépeket váltják az olasz légierőben. A négydarabos megrendelés fennmaradó két példányát várhatóan még 2011-ben leszállítja a gyártó.
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a Wizz Air változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.