Itt találod az összes cikket a „MiG-35” témában!
A luhovici „Voronyin” repülőgépgyárban elkészült a harmadik MiG-35UB, melyet az orosz Védelmi Minisztérium rendelt meg a már meglévő kettő mellé. A pótrendelés egyébként két darabra szól, a negyedik elkészültéről nincs információ.
A Fazotron-NIIR cég Zsuk-AME néven – FGA50 jelzéssel is megtalálható a szaksajtóban – kezdi meg egy új fázisrács-vezérelt antennájú (AESA) fedélzeti radar kifejlesztését. Az új radarokat a MiG-35-ös többfeladatú harcászati repülőgépekbe szánják, de a felújított MiG-29-esek is ezt fogják kapni.
Az Orosz Légi és Kozmikus Erők népszerű bemutató csapata, a Fecskék az elsők között cserélhetik le MiG-29-eseiket a legújabb MiG-35-ösökre.
2017. január 27-én a Moszkva északi külvárosában lévő Lukoviciben hollywoodi show-műsorokat megszégyenítő látványos külsőségek között mutatták be a MiG-35-ös első (?) példányát a nemzetközi sajtó és az orosz fővárosban akkreditált katonai attasék sokasága előtt.
Döntött az Orosz Légierő vezetése – a „Fecskék” lecserélhetik MiG-29-eseiket a legújabb MiG-35-ösökre. Az erről szóló bejelentést a malajziai LIMA-2017 kiállításon hozták nyilvánosságra.
A jereváni Erebuni légibázison állomásozó orosz erők jelenleg MiG-29-es vadászgépekkel, illetve Mi-24 és Mi-8-as helikopterekkel rendelkeznek.
2017. január 26-án egy videókonferencia keretein belül mutatták be Oroszország elnökének az új, többfunkciós orosz vadászrepülőgép, a MiG-35-ös berepülési programjának hivatalos megkezdését.
Meg nem erősített információk szerint, 2016. november 24-én, minden hírverés nélkül, megkezdte berepülési programját az első előszériás MiG-35-ös. A repülőgépről, mely a 702-es oldalszámot kapta, a russianplanes.net oldalon a napokban jelentek meg képek.
Több MiG-29-est üzemeltető állam érdeklődik a MiG-35 után.
Friss hírek a MiG-35-ösről!
Új, független inerciális navigációs rendszerrel látják el a MiG-35-ösöket.
Egy hely, ahol találkozik a legmodernebb haditechnika az örök klasszikusnak számítóval: a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar állami légiközlekedési szakán nem csak pilótákat képeznek, hiszen a merev- és forgószárnyasok üzemeltetése és karbantartása legalább annyira fontos, mint azok vezetése.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.