Aki már kicsit is ismeri a JETfly Webáruház kínálatát, tudhatja, hogy a legnépszerűbb repülőgép típusokat (például MiG-21, MiG-29, JAS-39 Gripen) többféle relikvia formájában is beszerezheti. A népszerű, egyedi készítésű kulcstartók, felvarrók és pólók mellett, a kedvenc típusokat poszter formájában is megvásárolhatja, így akár már szobája vagy nappalija falán is gyönyörködhet - például - egy magyar Fulcrumban. A repülőgépes poszterek megvásárlásával egy igazi érték kerülhet a repülést kedvelő Olvasóink tulajdonába, falára. A JETfly Webáruházban megrendelhető poszterek közül kínálunk most egy kis ízelítőt Olvasóink számára.
A szóban forgó posztereket Vincze Ferenc nyá. főtörzsőrmester készítette, ha az eredetiket nem is, de a rajzok, festmények reprodukcióit beszerezheti a JETfly Webáruházból. A repülőgépekért már gyermekkora óta rajongó Vincze Ferencről már olvashattak korábban is lapunkon, a részletes bemutatkozást az alábbi linkre kattintva érheti el:
Vincze Ferenc: A csavarhúzó és az ecset mestere
A megvásárolható repülőgépes poszterek egyben kiváló ajándéktárgyak is, melyekkel a repülést kedvelő barátait, ismerőseit lepheti meg. A kínálatban egyaránt talál II. világháborús kedvenceket, valamint napjaink modern vadászgépeit. A poszterek a megrendelést követően azonnal küldhetőek, nem kell várni azok legyártására. Mivel a szállítás során a papírlap gyürődhet, így praktikusan, egy vastag papírcsőbe illesztve csomagoljuk és küldjük a terméket, így biztos lehet abban, hogy sérülés nélkül veheti át a megrendelt posztert.
Ízelítő a JETfly webáruház poszter kínálatából:
44 forró nyara:
Tobak Tibor hadnagy és Bf-109G6-os vadászgépe - Tobak Tibor hadnagy a 101/3 század kötelékében teljesített szolgálatot 1944-ben. Vincze Ferenc rajza az 1944. augusztus 22-i napot eleveníti fel, mikor a fiatal hadnagy két bevetést is repült Messerschmitt Bf-109G6-os típusú vadászgépével a hazánkat támadó amerikai bombázók és az őket kísérő vadászgépekkel szemben. A Magyar Királyi Légierő harcairól, állományának hősies teljesítményeiről hosszú évtizedekig semmit sem tudtunk-tudhattunk. A nyolcvanas évek végén Tobak Tibor tollából több könyv is megjelent a Puma ezred és a Magyar Királyi Légierő harcairól. Ezeken az oldalakon nem száraz tényeken vagy statisztikákon keresztül ismerhették meg a háború után született nemzedékek hadtörténelmünk eme szeletét, hanem olyan írásokból, ahol egy korszak szereplőinek tettei és érzései egyaránt életre kelnek és képzeletünkben újra foroghatnak a VDM légcsavartollak. 2001. január 8-án egy olyan katona távozott az élők sorából, aki a lehető legnagyobb győzelmet aratta, ember tudott maradni minden körülmények közepette.
Az utolsó mohikán:
Li-2 (HA-LIX) - A Liszunov Li-2-est a DC-3-as licensze alapján gyártották a Szovjetunióban. A rajzon látható Li-2-est 1949-ben gyártották és még ebben az évben szolgálatba állt a Magyar Néphadsereg kötelékében. 1974-ben történő selejtezését követően a Szolnoki Repülő Müszaki Főiskola gyüjteményébe került. A Goldtimer Alapítvány 1997-ban kezdte el felújítását, amely több ezer munkaórát emésztett fel a Budaörsi repülőtéren. Négy év munkáját követően 2001. szeptember 21-én újra a levegőbe emelkedhetett a Li-2-es „Teve”. Jelenleg ez az egyetlen repülőképes példány ebből a típusból!
JAS-39EBS-HU Gripen:
A képen látható 30-as oldalszámú Gripen vadászgép 2006. március 21-én elsőként szállt le az MH 59. kecskeméti Szentgyörgyi Dezső bázis betonjára. Jelenleg tizenkét JAS-39C együléses és két JAS-39D kétüléses harci gép áll rendszerben a Magyar Légierőben. Pasztellkréta rajz reprodukció.
„Bármilyen élethű is a szimulátor, amellyel tizenöt alkalommal repültünk, mégsem közelíti meg a valós repülések adta élményeket” – számolt be élményeiről Asztalos István alezredes, az MH vitéz Szentgyörgyi Dezső 101. Repülődandár repülésbiztonság főnöke, aki először emelkedhetett a magasba az első magyar KC-390 Millennium szállítógéppel.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.