2025. 05. 13. kedd
Imola, Szervác
: 405 Ft   : 365 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Egykori magyar olimpikonból óriásgép-pilóta

Egykori magyar olimpikonból óriásgép-pilóta
JETfly  |  2022. 11. 14., 13:09

Az Emirates, a világ legnagyobb Airbus A380-as és Boeing 777-es üzemeltetője, az óriásgép-pilóták új generációját képezi ki. Bártfai Krisztián, az egykori magyar olimpikon pilóta segítségével összegyűjtöttük, miért is igazi álommunka a világ legnagyobb légitársaságának csapatában lenni!

Bártfai Krisztián volt olimpikon, az Emirates légitársaság magyar kapitánya mesélt a pilóta életről:"Már jó ideje vagyok kapitány az Emiratesnél, és csodálatos karriert futottam be a Boeing 777-es repülőgépeink vezetésével. Az Emiratesé az egyik legfiatalabb flotta az égbolton. Globális hálózatunknak köszönhetően egyik héten San Franciscóba, a következő héten Sydneybe, majd Fokvárosba vagy Koppenhágába repülhetek. A repülőgép- és kabinszemélyzet tagjai magasan képzettek, rendkívül fontos számukra a biztonság. A légkör kollegiális és nagyon élvezzük a valódi csapatmunkát. Ez mind a képzésnek köszönhető - a kiváló oktatóknak, az infrastruktúrának és a szimulátoroknak. Az pedig, hogy Dubajban élhetünk, ebben a fantasztikus, nyüzsgő, kozmopolita városban, ahol kiváló sportlétesítmények, szórakozási lehetőségek, szállodák, pubok és éttermek vannak, az egyszerűen páratlan!"

Az Emirates útvonalhálózata hat kontinensen 140 utas- és teherszállító célállomást foglal magába, amelyeket a légitársaság 266 Airbus és Boeing repülőgéppel, köztük 11 teherszállítóval szolgál ki. A légitársaság jelenleg heti 2100 járatot üzemeltet. A koronavírus járvány enyhülése óta hatalmasra nőtt a kereslet az Emirates szolgáltatásai iránt, amit az is bizonyít, hogy folyamatosan újabb és újabb utasforgalmi célállomások nyitnak újra. Ennek megfelelően a légitársaság pilótákat toboroz és képez ki az óriásgépek vezetésére.

Íme néhány érv, hogy miért érdemes pilótának lenni az Emirates-nél:

  • A világ egyik legfiatalabb és legnagyobb, Airbus A380-asokból és Boeing 777-esekből álló flottájával repülhet, amely hamarosan új A350-esekkel és 777-9-esekkel egészül ki.
  • Hat kontinensen át, 130 utas- és 10 teherszállító célállomásra repülhet.
  • Világelső oktató létesítményekben kap kiképzést, 10 repülésszimulátorral, nagy tapasztalattal rendelkező oktatókkal, speciálisan erre a célra kialakított környezetben.
  • Kiemelt, adómentes fizetés, vonzó juttatások várják.
  • Exkluzív munkavállalói kiváltságok és kedvezmények sorát próbálhatja ki több ezer helyi és globális kiskereskedelmi és vendéglátóhelyen az Emirates Platinum kártyával.
  • Részese lehet az Emirates méltán híres munkakultúrájának, melyet a csapatmunka és a kollegialitás jellemez a repülőszemélyzet és a kabinszemélyzet tagjai körében.
  • Beutazhatja a világot családjával és barátaival az Emirates globális hálózatán, rendkívül kedvezményes jegyekkel.
  • Dubajban élhet és dolgozhat, a világ egyik legbiztonságosabb, pezsgő, kozmopolita metropoliszában.

Accelerated Command Programme (ACP)

A pilóták közül csak a legkiválóbbaknak jut az a megtiszteltetés, hogy „triplahetest” vagy A380-as óriásgépet vezethessenek. A leendő A380-as kapitányok első tisztként csatlakoznak a légitársasághoz, és átfogó képzésen vesznek részt, hogy megfeleljenek a szigorú biztonsági előírásoknak. Ezt most emelt szintű fizetési csomaggal honorálja az Emirates. A jelentkező pilóták legalább 700 repült órát és két sikeres ismétlődő ellenőrzést követően csatlakozhatnak az úgynevezett Accelerated Command Programhoz. Az Emirates pilótái átlagosan valamivel több, mint egy év alatt érik el ezt a szintet, miközben interkontinentális, hosszú és rövid útvonalakon egyaránt repülnek. Az ACP-t elsősorban olyan tapasztalt Airbus kapitányok számára tervezték, akik jelenleg keskeny törzsű repülőgépeket vezetnek regionális útvonalakon, és egy globális légitársaság égisze alatt szeretnének karriert építeni.

Képzés és szakmai előmenetel

A légitársaság képzési létesítményében 10 repülésszimulátor található az Airbus A380-as és a Boeing 777-es repülőgépekhez. Az Emirates jelentős összegeket fektet a képzési programokba, amelyeket nagy tapasztalattal rendelkező oktatók tartanak speciálisan erre a célra kialakított környezetben. Ez biztosítja, hogy a pilóták, illetve a repülő- és kabinszemélyzet teljeskörűen képzettek legyenek.

  • Akik pedig a légiutas-kísérő csapatba jelentkeznének, azokat az Emirates toborzó csapata november 21-én szeretettel várja budapesti nyílt napján a Hotel President Budapestben. A nyílt napon történő részvétel előregisztrációhoz nem kötött, azonban a jelöltek már a nyílt napot megelőzően kitölthetnek egy előzetes jelentkezési adatlapot az Emirates karrieroldalán: www.emiratesgroupcareers.com/cabin-crew. Ezen kívül csupán egy friss fotó és egy angol nyelvű önéletrajz szükséges a jelentkezéshez

Az Emirates 2014 óta üzemeltet járatokat Budapestről, a magyar utazók heti 5 járattal repülhetnek Dubajba és tovább az Emirates hálózatán belül.

Forrás: FLOW PR

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 05. 13., 11:05
Magyarország ma már nem mellékszereplő, hanem kezdeményező és megbecsült partner az űrkutatás területén - emelte ki az űrkutatásért felelős miniszteri biztos a HUNIVERZUM - Magyarok a világűrben elnevezésű látogatóközpont megnyitóján hétfőn Budapesten, a Millenáris parkban.
2025. 04. 25., 09:03
Pontosan két évvel ezelőtt bemutatkozó interjút készített Tőrös István dr. Bali Tamás ezredessel, aki akkor vette át az MH Kiss József 86. Helikopterdandár parancsnoki beosztását. Két év után ismét van miről beszélgetniük.
2025. 04. 28., 14:25
India még 2023-ban döntött arról, hogy kiöregedő MiG-29K flottáját a Rafale hajófedélzeti változatával, a Rafale M-mel váltja le. A kormányközi megállapodás aláírására 2025. április 28-án került sor Új-Delhiben, melynek eredményeként India lesz a típus első külföldi üzemeltetője.
2025-04-29 14:44:09
A holland királyi légitársaság a környezeti hatások csökkentése érdekében eddig nem alkalmazott módszereket vet be egyik hangárjának felújítása során. A repülőgépek karbantartására használt épületből teljesen száműzik a fosszilis energiaforrásokat.
   MÁSOK ÍRTÁK
2025. 05. 13., 14:09
A második világháború óta valószínűleg először repült az 1942 végéig a csendes-óceáni térségben japán légifölényt kivívó vadászrepülőgép 32-es típusváltozata.
2025. 05. 12., 14:51
A Pápai SZC Jókai Mór Közgazdasági Technikum és Kollégium Honvéd Kadét programja keretében sok érdekes előadást, programot szerveznek a résztvevőknek.
2025. 05. 12., 13:36
A ballószögi repülőtér szombaton megtelt nézelődőkkel, repülőgépek kedvelőivel. Helyet adott a Minden, ami repülés II. Ballószög rendezvénynek. Több vadászpilóta is érkezett, égen és földön.
2025. 05. 09., 15:10
Közel 1 200 tanuló ismerkedett meg a modern, folyamatosan fejlődő pápai MH 47. Bázisrepülőtérrel és felszereléseivel, valamint az ott szolgáló katonákkal az Iskolák Napján.

  Legfrissebbek most

Kevés olyan fegyvert ismerünk, mely akkora politikai viharokat kavart volna, mint amilyet a német–svéd fejlesztésű Taurus manőverező robotrepülőgépnek sikerült. A tét: bevethetik-e Ukrajnában vagy marad a Luftwaffe féltve őrzött csodafegyvere?

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

A II. világháború csendes-óceáni hadszínterét kezdetben a japán flotta uralta. A Pearl Harbor utáni hónapok a nyugati szövetségesek számára valóságos vesszőfutást jelentettek, amelynek során számos hadihajót és tengerészek ezreit vesztették el.