A MiG-29K egyik nem repülő prototípusát használták arra, hogy a szeverodvinszki Szevmas hajógyárban a repülőgép irányításához szükséges rendszereket próbálják ki a korábbi szovjet repülőgép-hordozón. Bejelentették, hogy június 9-én a prototípust átvitték a Vikramaditya (ex-Admiral Gorskov) fedélzetére, ahol főként a fedélzeti fékrendszereket vizsgálták, hogy képes-e egy helyben tartani a repülőgépet, miközben a felszálláshoz növelik a hajtómű teljesítményét.
A gyár egyik vezetője elmondta, hogy a fékek sikeres tesztje feltétele volt annak, hogy a következő tételt kifizessék az indiaiak a hajóért. A tesztekhez használt MiG-29K prototípus még a 80-as évek végén épült, és a Kuznyecov-osztályú repülőgép-hordozókra történő fel-és leszállásokat tesztelték vele.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2006. március 21-én nagyszabású eseményre, a Magyar Légierő első öt JAS 39 Gripenjének (3 C és 2 D változat) érkezésére várták a sajtó képviselőit a Kecskeméti Repülőbázison. A repülőgépeket a Magyar Légierő négy, illetve a Svéd Légierő három hajózója repülte hazánkba. A kétórás út a Svéd Védelmi Beszerzések Hivatalának linköpingi területéről indult.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.