Mostantól egy másik, technológiailag az eddiginél felkészültebb ferihegyi légikikötő szolgálja ki az évi mintegy 5 milliós utazóközönséget. A ferihegyi nemzetközi repülőteret üzemeltető Budapest Airport Rt., lépést tartva a légi közlekedés fejlődésével és a meghatározó nemzetközi tendenciákkal, modern, integrált vállalatirányítási rendszert vezetett be. A legfrissebb nemzetközi MRO kutatásban első helyezést elért IFS Applications február óta éles üzemben támogatja a Budapest Airport pénzügyi és logisztikai folyamatait.
Az IFS Applications pénzügyi és logisztikai moduljainak bevezetésével és a rendszer üzembe helyezésével lezárult a Budapest Airport szoftver fejlesztési programjának első fázisa. A projekt következő fázisaiban várhatóan a szerviz menedzsment, valamint a vezetői információs rendszer komponensek bevezetése történik meg, továbbá a felhasználók számának bővítése is a tervek között szerepel. A Budapest Airport Rt. 2003-ban elkezdődött felújítási program keretében hajtja végre a ferihegyi repülőtér teljes technikai korszerüsítését, ami garantálja az utazóközönség és az áruforgalomban részt vevők magas, európai színvonalú kiszolgálását.
Kaszás Zoltán, a Budapest Airport projekt vezetője a sikeres bevezetéssel kapcsolatban a következőket mondta: „Az IFS Applications bevezetése során a gyakorlatban is megtapasztaltuk a rendszer moduláris felépítésének és a rövid, problémamentes bevezetési időszaknak az előnyeit. Az IFS Hungary tanácsadói nagyon felkészültek és segítőkészek voltak a teljes bevezetési időszak során. Gyakorlati útmutatásaik, tapasztalataik és együttmüködő készségük nagyban elősegítette az új rendszerre történő gyors és problémamentes átállást.”
Az iparág egyik vezető, független tanácsadó és elemző cége, az AMR Research közelmúltban kiadott jelentése alapján az IFS Applications érte el a legjobb összesített eredményt a „Karbantartás, javítás és felülvizsgálat” (MRO - Maintenance, Repair and Overhaul) szoftverek körében a légi- és hadiipari szegmensen belül. Ezzel megelőzte legnagyobb versenytársait, az SAP-t és az Oracle-t. A jelentés vizsgálta a gyártók, szolgáltatók és üzemeltetők szükségleteit egyaránt. Az AMR Research előrejelzése szerint a légi- és hadiipari szegmensben a szolgáltatás-központú üzleti modell térhódításával egyre nagyobb szükség lesz MRO szoftver megoldásokra. Ennek hatására mintegy 23%-os növekedésre lehet számítani az iparágban az elkövetkező 3 évben.
Weiszbart Zsolt az IFS Hungary ügyvezető igazgatója a következőket mondta a jelentés kapcsán: „Nagyon örülök, hogy a Budapest Airport új ERP rendszerének elindításával egyidőben egy ilyen komoly nemzetközi elismerést kapott az IFS Applications a légi- és hadiipari szegmensen belül. Azt gondolom ez is bizonyítja, hogy az IFS iparági- és ügyfélorientált szemléletmódja a helyes irány.”
Az IFS Hungary egyik fontos célcsoportját képezik a repülési-, vasúti- és hadiipari szegmens résztvevői. Az IFS nemzetközi felhasználói között található többek között a Saab Aerospace (Gripen), GE Engine Services és a Lockheed Martin. A légi- és hadiipari piac szükülése miatt egyre nehezebb új termékekkel megjelenni, és mindinkább fontossá válik a szolgáltatások árbevételeinek megtartása. Ez a szolgáltatás-orientált üzleti modellekre való áttérést hozza magával, ami együtt jár az MRO szoftverek iránti megnövekedett kereslettel.
2024. szeptember 30 - október 11. között Görögország volt a házigazdája a NATO legnagyobb idei hadgyakorlatának. A hazai szuperszonikusokon kívül 11 légierő gépei érkeztek a mediterrán légtérbe - brit, kanadai, francia, svéd, magyar, lengyel, román, spanyol, olasz, portugál, és amerikai felségjellel -, hogy bebizonyítsák: a szövetség haderőnemeinek sikeres együttműködésével készen állnak egy lehetséges támadás elhárítására.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.