2024. 04. 20. szombat
Tivadar
: 395 Ft   : 371 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit

A Lufthansa Csoport testre szabja és digitalizálja termékeit
JETfly  |  2017. 03. 10., 10:42

Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén.

  • Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken
  • Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét
  • Presale promóciók a direkt csatornákban

A mától 2020-ig tartó időszakban a Lufthansa Csoport 500 millió eurót fordít egyedül a személyre szabott digitális ajánlatok kidolgozására és továbbfejlesztésére. A légitársaság a fedélzeten és a földi kiszolgálás során is egyedi igényekre szabott digitális ajánlatokkal igazodik az egyéni preferenciákhoz. Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. A több mint 200 ezer februári letöltés meggyőzően bizonyítja a kezdeményezés kedvező fogadtatását. Az utasok kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon, akár a gép fedélzetén is elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez”. A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.

„A Lufthansánál a digitalizáció sokkal többet jelent új alkalmazások fejlesztésénél. Olyan modern technológiát kínálunk utasaiknak, amely reagál kéréseikre, és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtja nekik az utazás során” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Lufthansa Csoport vezetőségének hálózati  légitársaságokért felelős tagja. Majd így folytatta: „Ez nem csupán a nagyszabású innovációkról szól – hanem azokról az apróságokról is, amelyek kellemesebbé és személyesebbé teszik a velünk való utazást.”

Új üzleti osztály a Boeing 777 X gépeken

A Lufthansa Csoport vezetősége az ITB-n hozott nyilvánosságra egy másik, mindeddig jól őrzött titkot is: a légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X” gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok ennek megfelelően okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik. „Ez az ülés több egyszerű ülőalkalmatosságnál. Kielégíti az ügyfelek konkrét igényeit – akár dolgozni vagy aludni szeretnének, akár családi nyaralásra vagy egyedül, üzleti célból utaznak. Nagyon izgalmasnak ígérkeznek az új fejlesztések. Hadd lepjük meg Önöket!” – jelentette ki Harry Hohmeister az ITB-n tartott előadásában.

Az üzleti osztály új ülése nem csupán minőség és testre szabás szempontjából képvisel új etalont. Jól példázza a Lufthansa Csoport új stratégiáját is, mely szerint a légitársaság erősíteni szeretné szervezetén belül a folyamatokért vállalt közös felelősséget. Az új ülést közösen tervezték meg a hálózaton belül a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss részére. Tavaly az értékesítési divízióit is átszervezték a Lufthansa Csoport összes hálózati légitársaságánál. „A három hálózati légitársaság egységes folyamatai és a közös struktúrák csökkentik a komplexitást, és segítenek az ügyfeleket és az értékesítési partnereket még inkább működésünk középpontjába állítani” – hangsúlyozta Heike Birlenbach, a Lufthansa Csoport hálózati légitársaságokért felelős értékesíti alelnöke. A 2017 második negyedévében mindhárom hálózati légitársaságra kiterjesztendő „BookaGroup” csoportos jegyfoglalási portál jó példa erre a szemléletre. Az értékesítési partnerek egységes, webalapú eszköz segítségével, tetszőleges kombinációban igényelhetnek jegyet csoportok számára a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataira, és azonnali visszaigazolással le is foglalhatják a helyeket.

Az egyirányú jegyek Európa-szerte kibővítik az utazási lehetőségek körét

A Lufthansa Csoport új viteldíjtípust vezetett be: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezután kedvezményes áron bejárhatják Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.

Presale promóciók a direkt csatornákban

A Lufthansa Csoport az idén folytatja közvetlen értékesítési csatornái bővítését. Hosszú távú célja, hogy a légitársaságok közül elsőként kínáljon olyan vonzó járatokat és szolgáltatásokat, amelyek maradéktalanul kielégítik értékesítési partnerei és céges ügyfelei egyre speciálisabb és dinamikusan változó igényeit. A Lufthansa Csoport 2015-ben kezdte meg új értékesítési és disztribúciós stratégiája megvalósítását. A legutóbb bevezetett technológiai megoldások segítségével az ügyfelek korábban nem elérhető, új tartalmakhoz, valamint innovatívabb, megfizethetőbb és ügyfélközpontúbb opcionális szolgáltatásokhoz férnek hozzá.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a Lufthansa testre tudja majd szabni a különböző csatornákon közvetített ajánlatokat. Első lépésként a Lufthansa Csoport exkluzív presale promóciókat kínál értékesítési partnereinek. A továbbiakban differenciált ajánlatokat vezet majd be Direct Connect partnerei számára, amelyeket folyamatosan felülvizsgál, bővít és adaptál majd annak érdekében, hogy minél teljesebben megfeleljenek az ügyfelek igényeinek. 

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 28., 14:43
Mint ahogy arról korábban már lapunkon is beszámoltunk, Dánia - az F-35-ösök érkezésével - folyamatosan vonja ki a hadrendből F-16-os vadászbombázóit, melyek értékesítését már korábban meghirdették. A lehetséges vásárló kilétét a napokban hozták nyilvánosságra.
2024. 03. 27., 16:19
20 évvel ezelőtt, 2004. március 16-án érkezett meg Olaszországba két F-104 Starfighter kíséretében az első Eurofighter Typhoon. A jeles évforduló alkalmából nem maradhatott el egy jubileumi festésű példány bemutatása sem.
2024-04-15 10:57:43
Folytatódik a Hadak útján hadtörténeti előadás-sorozat Nagykanizsán, a Halis István Városi Könyvtárban: 2024. április 24-én, 18 órától az egyik legeredményesebb magyar vadászpilótáról, vitéz nemes Molnár László főhadnagyról hallgathatunk meg egy előadást.
2024-04-11 09:56:47
2024. április 12-től három hétig a kecskeméti repülőbázison tartózkodik a magyar részre gyártott KC-390 katonai szállítórepülőgép – tájékoztatott Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 04. 18., 14:17
A nemzeti fegyverzeti igazgató azt is elmondta, a KC–390-es Millennium első példánya egy többhetes tesztelési, validációs időszakra érkezett Magyarországra, a két megrendelt gép jövőre már Kecskeméten szolgál.
2024. 04. 17., 12:19
Életek múlhatnak a helikopter-karbantartó munkáján.
2024. 04. 15., 14:35
A Magyar Honvédség légi kutató-mentő szolgálata - H145M típusú helikopterrel - is részt vett egy, Martonvásár környékén eltűnt kisrepülőgép keresésében, április 13-án, szombaton.
2024. 04. 11., 13:55
Az idei évben is az EUFOR Althea művelet parancsnoki teendőit ellátó nemzet, vagyis 2024-ben Magyarország biztosítja a bosznia-hercegovinai békemisszió MEDEVAC (Medical Evacuation), azaz egészségügyi kiürítési képességét.

  Legfrissebbek most

Mint ahogy arról már közösségi oldalunkon is beszámoltunk, 2024. április 8-18. között rendezik meg a Görög Légierő Andravida légibázisán az INIOCHOS 2024 nemzetközi hadgyakorlatot. Olvasóinknak most az első spotter napról mutatunk fotókat!

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most