2016. 12. 03. szombat
Ferenc, Olívia
: 314 Ft   : 295 Ft Benzin: 339 Ft/l   Dízel: 352 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Új, magyar üstökös az égen - a magyar repülőipar megmentése

JETfly  |  2014-06-20 14:41:40

Az idén tavasszal megalapított Magnus Aircraft Zrt. egy ún. „high-tech” alapokon működő  vállalat, melynek szakember gárdája közel évtizedes szakmai tapasztalatot szerzett a kompozit sportrepülőgépek kifejlesztése és gyártása terén. Mérnökeinknek oroszlán része volt az egykor virágzó, majd egy büntető ügyből fakadó felszámolás sorsára juttatott Corvus Aircraft Kft. repülőgépeinek kifejlesztésében, amelyek alapvetően az UL és LSA kategóriát célozták meg. Cégünk nagy tudású és tapasztalattal rendelkező szakmai állománya, természetesen 2009-ben gyökeresen részt vett a  Red Bull megrendelésére kifejlesztett és jelenleg is az Air Race sorozatban szereplő Besenyei Péter vezette Corvus Racer R 540 forma 1-es gépének megszületésében.

A magas szintü tudás és szakmai tapasztalat birtokában az elmúlt 3 év során kifejlesztésre került egy olyan többfunkciós repülőgép, mely rendkívüli adottságainak köszönhetően ma a legmagasabb minőségi és müszaki színvonalú sportrepülőgép a nemzetközi piacon. Cégünk többek között fő célként tüzte ki azt, hogy az anno európai és hazai forrásokkal komolyan megtámogatott, ám a már említett fiaskónak köszöntően sajnálatosan a 2011-ben romjaira hullott magyar kompozit repülőgépgyártó ipart megmentse. Az akkor felhalmozott szakmai tudást és a szakember gárdát felkarolva harcolunk azért, hogy e tudás ne vesszen el, ne jusson idegen kézre, hanem inkább maradjon magyar érték, sőt azt továbbfejlesztve a nemzetközi piac meghatározó szereplőjévé váljon, hogy büszke lehessen arra minden honfitársunk!

Besenyei Péter

A gépünk „Fusion” keresztnevét köszönheti a RACER nagybátyótól örökölt gyorsaságnak, kiváló repülőképességének, valamint  - az egyedülálló kompozit-technológia eredményeként  - a magas szilárdsági terhelhetőségének (+6,-3g). Mindez megjelenítődik egy gyönyörü, sportos formavilágban, amely könnyedségének köszönhetően alacsony üzemeltetési és karbantartási költség jelent a fenntartónak. Repülőgépünk már megszerezte a németországi DULV engedélyt is, amely fémjelzi a legkiválóbb minőséget és megbízhatóságot.  

A Magnus Aircraft Zrt. életében a következő nagy lépés egy olyan nagyméretü összeszerelő és kompozit üzem létesítése, amely képes lesz kiszolgálni a Magnus Fusion iránti egyre növekvő keresletet. Cégünk jelenleg Kecskeméten egy vadonatúj üzemcsarnokban szereli össze a gépeket, de a megrendelés állomány drasztikus növekedésének köszönhetően egy új gyártóüzem fog épülni, amely várhatóan 2015 nyarán nyitja meg kapuit, és elkezdődhet a nagydarabszámú széria sorozatgyártás. A vállalat fő stratégiája, hogy nem csupán a „csupasz” terméket kínálja a piacon, hanem egy ún. komplex csomag, amely a repülőgép mellé egy pilóta típusképzést jelenthet, ha igény van rá, márpedig  azt maga a piac generálja a gyártók felé. 

Az nagy nemzetközi várakozást követően immár a magyar piac számára is elérhetővé válik a repülőgép megvásárlása. A hazai bevezetés időszakában,  azaz a 2014-es esztendő végéig, jelentős kedvezményeket ajánlunk a magyar vevők számára. A hazai közönség idén szeptemberben találkozhat először élőben a Magnus Fusion-nal.  A pontos időpont és a részletes program hamarosan felkerül a Magnus Aircraft Zrt. hivatalos weboldalára a www.magnus-aircraft.com – ra.  Kérjük kövessen bennünket figyelemmel, és előzetesen jelentkezzen be próbarepülésre. 

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!
   MÁSOK ÍRTÁK
2016. 12. 02., 15:40

Repülős ajándékötletek a JETfly Webáruházból!

Válasszon karácsonyi ajándékot a JETfly Webáruházból! Repülős relikviák, könyvek, pilótadzsekik, bakancsok, pólók stb. széles kínálatával várjuk Vásárlóinkat! Kiszállítási akció!
2016. 12. 01., 10:54

Az utolsó Tu-144 utolsó repülései

Tupoljev–NASA repülő laboratórium, orosz gép amerikai műszerekkel. Emlékmű lesz a 77114-es? Akiket irritálnak bizonyos feliratok.
2016. 11. 30., 10:07

A kolumbiai katasztrófa lehetséges okai

El se indulhatott volna ez a gép erre az útvonalra? Amikor nincs kerozinszaga a roncsnak. A navigációs tartalék és a kötelező kitérő reptér.
2016. 11. 30., 10:03

Fehér hattyú

35 éve repül a Tu-160-as nehézbombázó.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

Az idén 15 éves katonai toborzás Bács-Kiskun megyei történetét és eredményeit is megismerték azok, akik az MH Katonai Igazgatási és Központi Nyilvántartó Parancsnokság (MH KIKNYP) kecskeméti irodájának rendezvényén vettek részt a mai napon Kecskeméten, a Pallasz Athéné Egyetemen.