2017. 02. 19.
: 308 Ft   : 289 Ft Benzin: 366 Ft/l   Dízel: 376 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

A GE lezárta az Avio repüléstechnikai üzletágának felvásárlását

JETfly  |  2013-08-02 14:50:08

Az akvizíció révén bővül a GE Aviation technológiai kapacitása, az olasz vállalat előtt pedig a repüléstechnikai szektoron kívül is megnyílik a növekedés lehetősége.

A GE bejelentette, hogy lezárta az Avio S.p.A., az olaszországi székhelyü, polgári és hadi repülőgépekhez meghajtórendszereket és alkatrészeket gyártó piacvezető vállalat repüléstechnikai üzletágának felvásárlását. A vételár 4,3 milliárd dollár (3,3 milliárd euró) volt. Az Avio ürtechnikai részlegét nem vette meg a GE.Az Avio repüléstechnikai üzletága mostantól Avio Aero néven a GE repüléstechnikai üzletágához, a GE Aviation-höz tartozik. Az Avio Aero központja az olaszországi Torinóban marad. Az akvizíció révén a GE bővíteni tudja jelenlétét és szakértelmét a mechanikus erőátviteli rendszerek, az alacsony nyomású turbinák, az égéstechnológia és az automatizálási rendszerek területén. „Az Avio Aero négy kontinensen folytat tevékenységet, így a gyártási volumen növekedése mellett globális jelenlétünk, valamint fejlesztési kapacitásunk is bővülhet"– jelentette ki David Joyce, az Ohio állambéli Cincinattiben központtal rendelkező GE Aviation elnök-vezérigazgatója. „A GE számára további lehetőséget jelent még az is, hogy az Avio Aero más ipari és repüléstechnikai vállalatok beszállítójaként is tevékenykedik.  Nagyon örülünk, hogy tovább növelhetjük olaszországi jelenlétünket az ipari szektorban.”A GE új lehetőségeket keres majd az Avio Aero számára az energiatermelési, az olajipari és a hajózási szektorban is. Az Avio Aero erőátviteli rendszerek terén meglévő szakértelme például több szektorban is potenciális növekedési lehetőséget jelent.Az Avio Aero Olaszországban Torinóban, Pomigliano d’Arco-ban (Nápoly megye) és Brindisiben müködtet gyárakat;  4700 alkalmazottjából 4000 Olaszországban dolgozik. A vállalatnak Lengyelországban, Brazíliában és Kínában is vannak gyárai. Az ügyfelek jól járnak a felvásárlással, mivel a GE beruházni tervez az Avio Aero által kínált termékek és szolgáltatások körének bővítésébe. Emellett a GE az üzletág felvásárlását kiváló lehetőségnek tekinti az árrés növelésére is.

A GE Aviation és az Avio Aero közös múltja hosszú időre tekint vissza, hiszen az utóbbi csaknem 30 éve stratégiai beszállítója a GE-nek. Az Avio Aero árbevételének több mint a fele a GE és a GE vegyesvállalatai felé történt értékesítésből származik. A GE és az Avio Aero vezetőiből álló integrációs csapat január óta készítette elő az akvizíció lezárását, amelyre a mai napon került sor.Az 1908-ban Torinóban alapított Avio Aero folyamatosan ruház be a kutatás-fejlesztésbe, és szoros kapcsolatot ápol vezető egyetemi kutatóközpontokkal. Az Avio Aero különféle GE-hajtómüvekhez szállít alkatrészeket, kezdve az utasszállító gépekben használt nagy GE90-es és GEnx turbólégcsavaros-gázturbinás hajtómüvektől a polgári és hadi helikopterekben használt kisebb CT7/T700-as szabadtengelyes gázturbinás hajtómücsaládig. Ezek a GE-hajtómüvek a repülési ipar legkeresettebb hajtómüvei, melyek várhatóan hosszú távon is jövedelmező bevételi forrást biztosítanak a cég számára. A GE Aviation anyavállalata, a GE már jelentős jelenléttel rendelkezik Olaszországban: a cég hét üzletága több mint 7700 embert foglalkoztat több mint 20 helyszínen az országban, beleértve a GE Oil & Gas üzletágának turbinagépészeti termékekkel és szolgáltatásokkal foglalkozó divízióját, melynek Firenzében található a globális központja. Az évi 6 milliárd dollár árbevételü divízió mintegy 5200 alkalmazottat foglalkoztat Olaszországban.A GE egyik üzletágaként müködő GE Aviation az utasszállító, hadi, üzleti és általános célú repülőgépekbe szánt sugárhajtómüvek, turbólégcsavaros-gázturbinás és szabadtengelyes gázturbinás hajtómüvek, alkatrészek és integrált rendszerek piacvezető szállítója. A cég által kínált termékek karbantartásáról a GE Aviation globális szervizhálózata gondoskodik. Bővebb információért látogasson el a www.ge.com/aviation weblapra. Kövesse a GE Aviationt a Twitteren, valamint a YouTube-on.

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!
2017-02-09 11:42:55
A Tunéziai Légierő a napokban átvehette az első 6 darab OH-58D Kiowa Warrior típusú forgószárnyasait. A ceremóniára 2017. február 4-én került sor a Gabes légibázison, melyen részt vett az ország miniszterelnöke, Youssef Chahed is.
2017-02-08 11:51:19
Az Egyesült Államok tengerészgyalogsága (USMC) várakozásai szerint 2019 végén a Bell Boeing V-22 Légi Utántöltő Rendszer (VARS) névvel illetett Osprey változat elérheti az ún. bevezető műveleti képességet (IOC), amely a hadrafoghatóság első lépcsőfoka.
2017-02-06 09:54:26
A Nellis légibázis 83-3014 oldalszámú F-15C Eagle vadászrepülőgépe 2017. január 25-én komoly mérföldkőhöz érkezett, ugyanis összesítve ezen a napon érte el a 10 000 repült órát.
   MÁSOK ÍRTÁK
2017. 02. 17., 14:04
Hazatértek az Eltökélt Támogatás Művelet (Resolute Support Mission – RSM) hatodik váltásának egyéni tanácsadói beosztásokba vezényelt helikoptervezetői és repülő-műszaki szakemberei.
2017. 02. 16., 09:52
A hidegháború befejezését követően fokozatosan csökkent az USA fegyveres erőinek létszáma Európában, ezzel párhuzamosan számos bázist, repülőteret ürítettek ki.
2017. 02. 15., 15:07
Idén ünnepli az ukrán Antonov repülőgépgyár az első saját tervezésű repülőgépének, az An–2-esnek a megszületését.
2017. 02. 15., 14:52
Jön egy igazi Ju-52-es! Ez a hír terjedt napok óta szájról szájra és portálról portálra a hazai repülésimádók között, és valóban.

  Legfrissebbek most

2017. február 14-18. között rendezik meg Bangalorban az Aero India 2017 légi és űrtechnológiai szakkiállítást. Az eseményen számos nemzetközi cég képviselteti magát újabb üzletek reményében: jelen van például a Saab is dinamikus Gripen programmal.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

Az indiai HAL (Hindustan Aeronautics Limited) vállalat elsőként az Aero India 2017 szakkiállításon mutatta be, egyelőre még csak makett formájában az új, többcélú közepes kategóriájú IMRH forgószárnyast.