2016. 12. 03. szombat
Ferenc, Olívia
: 314 Ft   : 295 Ft Benzin: 339 Ft/l   Dízel: 352 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Öreg Pumák – Fiatal Csókák fedélzeti randevúja

JETfly  |  2003-07-09 12:01:00

Ez év márciusában megjelent a „Repülési alapismeretek I.” című kiadvány, mely a magyar polgári repülésben dolgozó szakemberek legnagyobb örömére az oktatási segédanyagok terén mutatkozó hiányosság egy részét hivatott pótolni, sikeres visszhangot kapott.

A repülés elméleti alapjait elsajátítani kívánó növendékek és az érdeklődő olvasók a multimédiás CD formátumú kiadványban megtalálják a kecskeméti katonai repülőtéren szolgálatot teljesítő Puma harcászati repülőszázad bemutatkozó oldalait is.

Készül az ebéd PUMA módra Hegedüs Ernő és Ugrik Csaba MIG-29 pilóták vezényletévelAz olvasó kezdetektől napjainkig tekintheti át a század történetét, néhány fénykép kíséretében. A szerzők és a repülőszázad aktív tagjai ez alkalomból döntöttek úgy, hogy a II. Világháborúban szolgálatot teljesített pilóták élő tagjai előtt tisztelgésképen rendezvényt szerveznek, és a GÓBÉ illetve CESSNA-150 típusú repülőgépek fedélzetén rövid repüléssel ajándékozzák meg valamennyiüket.

Az Öreg PUMÁK maroknyi csapata

Jó ebédhez szól a PUMAA „Repülési alapismeretek I.” c. kiadvány szerzőpárosa Sugár Emese és Farkas Csaba a CESSNA fedélzetén, még Németh Zoltán a PUMA repülőszázad tagja a GÓBÉ kabinjában randevúzott az egykoron szolgálatot teljesítő pilótákkal.

Motorindítás előtti ellenőrzés Farkas Csaba és Micskey Miklós

Mészáros Imre „Mészi” LHJK repülőtér vezetője, aki gépet biztosított a repüléshezA szombati ebédről a repülőszázad jelenlegi parancsnoka Hegedüs Ernő rep. alezredes gondoskodott, aki a rendezvény előtti szervezési munkálatokkor mindenkinek megígérte, 28-án pedig, repülésre kiváló idő lesz. Úgy lett a hőmérséklet igencsak meghaladta a 30 ºC – ot, termikekkel telis-tele volt az égbolt, a felszálló és a leszálló szakasz egy kissé oldalszeles a hosszúfal kissé dobálós volt. De ez nem volt a randevú sikeres lebonyolításában akadály, sőt az Öreg Pumákat a „Fiatal Sasok” a megnyújtott iskolakör hosszúfalán egy szárny billegtetés erejéig még bot közelbe is engedték, mondván had érezzék a levegőt, mint jó pár évtizeddel ezelőtt.

A napot egy mondatban összefoglalni talán így a legkönnyebb:

A gulyás kiválóan megfőtt, a sör elfogyott a leszállások szépek és szerencsések voltak!

Ha tetszett a cikk, kövesse
a JETflyt a Facebookon!
   MÁSOK ÍRTÁK
2016. 12. 02., 15:40

Repülős ajándékötletek a JETfly Webáruházból!

Válasszon karácsonyi ajándékot a JETfly Webáruházból! Repülős relikviák, könyvek, pilótadzsekik, bakancsok, pólók stb. széles kínálatával várjuk Vásárlóinkat! Kiszállítási akció!
2016. 12. 01., 10:54

Az utolsó Tu-144 utolsó repülései

Tupoljev–NASA repülő laboratórium, orosz gép amerikai műszerekkel. Emlékmű lesz a 77114-es? Akiket irritálnak bizonyos feliratok.
2016. 11. 30., 10:07

A kolumbiai katasztrófa lehetséges okai

El se indulhatott volna ez a gép erre az útvonalra? Amikor nincs kerozinszaga a roncsnak. A navigációs tartalék és a kötelező kitérő reptér.
2016. 11. 30., 10:03

Fehér hattyú

35 éve repül a Tu-160-as nehézbombázó.

  HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!

E-mail cím:

Megszólítás:


A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.

Feliratkozás most

  Háború Művészete magazin

Az idén 15 éves katonai toborzás Bács-Kiskun megyei történetét és eredményeit is megismerték azok, akik az MH Katonai Igazgatási és Központi Nyilvántartó Parancsnokság (MH KIKNYP) kecskeméti irodájának rendezvényén vettek részt a mai napon Kecskeméten, a Pallasz Athéné Egyetemen.