Ünnepélyes keretek között adták át az első Boeing 767-600 típusú átalakított szállítógépet Szingapúrban. A ceremónián részt vettek a Boeing Company, a Singapore Technologies Aerospace és az All Nippon Airways (ANA) képviselői is. A Boeing 2005-ben kezdeményezte a 767-300BCF (Boeing Converted Freighter), utasszállítóból teherszállítóvá átalakító programot, amely során az ANA három repülőt rendelt meg, valamint négy gépet opcionális szállítással. Azóta a japán légitársaság élt opcionális jogával és mind a hét teherszállítót megrendelte.
Boldogok vagyunk, hogy mi vehetjük át az első átalakított 737-600BCF repülőgépet. Ez a típus kulcsfontosságú a teherszállítási üzletágunk fejlesztésében. A 767-es cégünk utasszállító flottájának igáslova, ez nagyon jó érzés, látni egy régi barátot a nyugdíja után dolgozni. Köszönjük a Boeingnek a tervezést, a SASCO-nak pedig az átalakítási munkákat - nyilatkozta Shinsuke Maki, az ANA alelnöke.
A Boeing munkatársai és a ST Aerospace közösen dolgoztak ezen az átalakításon. Cégünk megtesz mindent, hogy vevőinknek segítsünk növelni a környezeti és gazdasági hatékonyságát a repülőgépek teljes élettartamán keresztül - mondta Lou Mancini, a Boeing Commercial Aviation Service alelnöke.
Az ANA utasszállító repülőgépét 2007. október 18-án kezdték átalakítani teherszállító géppé a ST Aviation Service Company (SASCO) szingapúri gyárában. Idén április 10-én a Boeing tesztpilótája repülte át a gépet Szingapúrból Seattle-be, ahol két hónapig a szükséges repülési teszteket hajtották végre. A sikeres tesztek elvégzése után május 26-án repítették vissza a gépet Szingapúrba.
Mint ahogy arról korábban már lapunkon is beszámoltunk, Dánia - az F-35-ösök érkezésével - folyamatosan vonja ki a hadrendből F-16-os vadászbombázóit, melyek értékesítését már korábban meghirdették. A lehetséges vásárló kilétét a napokban hozták nyilvánosságra.
Amennyiben feliratkozik alkalmi hírlevelünkre, postafiókjába küldjük a legfrissebb híreket!
E-mail cím:
Megszólítás:
A hírlevél feliratkozáshoz el kell fogadni a feltételeket.